Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-04-2020 10:01:00 |
Składania : | 16-04-2020 09:58:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na wykonawcę pieczątek
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Istotne informacje:
- bezpłatna dostawa na adres ul. Grunwaldzka 6, Poznań, w godzinach 8-15
- brak minimum logistycznego
- wykonywanie pieczątek wg dostarczonych wzorów (przykład w załączniku)
- maksymalny czas na wykonanie pieczątki to 3 dni robocze
- zamawiający podaje w formularzu szacowane ilości które przewiduje zamówić w ciągu trwania umowy, poszczególne ilości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu co nie jest podstawą do roszczeń
- w formularzu - tuszownica - sama poduszka do automatu zamawiającego
- automaty muszą być nowe z pudełkiem
- pieczątki bardzo pilne - EXPRESS - powinny zostać dostarczony na następny dzień roboczy do godziny 13:00 do siedziby zamawiającego. Zamówienie zostanie złożone do 13:00 dnia poprzedniego.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu
Cena wyrażona musi być w złotych polskich.Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy 2 lata
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem telefonu: Dorota Wiśniewska tel. 61 8546871 e-mail: dwisniewska@ump.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) oferta został złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
Komunikaty