Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-03-2020 10:23:00 |
Składania : | 27-03-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 27-03-2020 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zapytanie
ofertowe
1. Zamawiający:
Mazowiecki
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla MWOMP z siedzibą w
Płocku przy ul. Kolegialnej 17 oraz Oddziałów MWOMP w Płocku w Warszawie i w
Radomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1
– szczegółowa kalkulacja. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na następujące
Części (według lokalizacji):
Część
I - MWOMP z siedzibą w Płocku, ul. Kolegialna 17 – załącznik Nr 1
Część
II - MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie al. Wojska Polskiego 25 – załącznik Nr
2
Część
III - MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu ul. Rodziny Winczewskich 5 – załącznik
Nr 3
3. Termin realizacji zamówienia:
Zalecany
termin wykonania przedmiotu zamówienia – dwie dostawy do każdej jednostki
MWOMP, tj. do MWOMP z siedzibą w Płocku, ul. Kolegialna 17, MWOMP w Płocku
Oddział w Warszawie al. Wojska Polskiego 25 i MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu
ul. Rodziny Winczewskich 5. Pierwsza dostawa najpóźniej w ciągu 3 tygodni od
podpisania umowy, a druga w miesiącu wrześniu 2020 r.
4. Miejsce lub sposób uzyskania dodatkowych informacji:
Osobami do kontaktu są:
w sprawie przedmiotu
zamówienia:
- p.
Wioletta Górecka – Główny Specjalista ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych,
tel. 24 264 87 80, 695 095 307 – MWOMP Płock
- p.
Małgorzata Kraus – tel. kom. 695-695-302, Główny Specjalista ds.
Administracyjno – Eksploatacyjnych – MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie,
- p.
Grzegorz Swend – tel. kom. 695-695-301, Główny Specjalista ds. Administracyjno
– Eksploatacyjnych – MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu.
w sprawie procedury – p.
Daniel Igielski – Starszy Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 24 267 84 53, tel.
kom. 695 696 206.
5. Kryteria oceny ofert:
Cena 100 %
6. Oferta
powinna zawierać:
Ofertę cenową sporządzoną zgodnie z
załącznikiem nr 4 – odpowiednio dla danej Części oraz odpowiednią szczegółową
kalkulacją zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 z uwzględnieniem zapisów
wynikających z Istotnych postanowień umowy stanowiących Załącznik Nr 5.
7. Sposób
przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w
języku polskim, z podaniem ceny w zł.
8. Ochrona danych osobowych
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”,
Zamawiający informuję, iż:
1)
administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny
Pracy, ul. Kolegialna 17,
09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail:
plock@mwomp.pl
2)
dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy Pzp.;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b)
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć
do dnia 27.03.2020 r., do godziny 1000 na adres: MWOMP, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock – kancelaria pokój nr
12. Na kopercie proszę umieścić napis „OFERTA – MATERIAŁY BIUROWE”.
UWAGA!
Zamawiający
dopuszcza złożenie oferty, w wymaganym terminie, w formie elektronicznej, np.
pdf, na adres: d.igielski@mwomp.pl
p.o.
Dyrektor
Agnieszka
Sulkowska
2020-04-09 08:37 | Daniel Igielski |
O
G
Ł
O
S
Z
E
N
I
E Płock, dnia 08.04.2020 r. Znak Sprawy: ZP.264.7.2020 Dotyczy udzielenia zamówienia na dostawę artykułów piśmienno-biurowych dla MWOMP z siedzibą w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 oraz Oddziałów MWOMP w Płocku w Warszawie i w Radomiu w podziale na następujące Części: Część I - MWOMP z siedzibą w Płocku, ul. Kolegialna 17, Część II - MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie al. Wojska Polskiego 25, Część III - MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu ul. Rodziny Winczewskich 5. Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy z siedzibą w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania jw. dokonano wyboru następujących Wykonawców: Dla Części I – Oferta Nr 03 - Partner Premium Salata Sp.j., ul. Graniczna 46, 09-407 Płock łączne wynagrodzenie netto 7 947,25 zł, tj. brutto 9 775,11 zł; Dla Część II – Oferta Nr 01 - Daks Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Karczunkowskiej 19, 02-871 Warszawa łączne wynagrodzenie netto 4 475,85 zł, tj. brutto 5 505,30 zł; Dla Część III - Nr 04 - Repunkt Marcin Szatański, ul. Górna 48/13, 09-402 Płock łączne wynagrodzenie netto 3 789,56 zł, tj. brutto 4 661,16 zł. p.o. Dyrektor Agnieszka Sulkowska |
Komunikaty