Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-02-2020 12:29:00 |
Składania : | 06-03-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 06-03-2020 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Zamawiający:
Mazowiecki
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock
2. Przedmiot zamówienia:
Usługa wykonania przeglądów systemów
klimatyzacji Daikin, Hireff, LG i Fujitsu wraz ze sprawdzeniem szczelności
układów, które zawierają powyżej 3 kg czynnika chłodniczego (system Daikin,
Hireff), w budynku w Płocku ul. Kolegialna 19, według poniższych Części:
Ø Część I – system klimatyzacji Daikin
- 59
sztuk
jednostek wewnętrznych,
- 4
agregatów zewnętrznych – każdy agregat posiada powyżej 3 kg czynnika
chłodzącego R410A
Ø Część II – system klimatyzacji Hireff:
- 2
sztuki
jednostek wewnętrznych,
- każdy agregat posiada powyżej 3 kg czynnika chłodzącego R410A
Ø Część III – system klimatyzacji LG:
- 2
sztuki
jednostek wewnętrznych,
- 2 sztuki jednostek zewnętrznych
Ø Część IV – klimatyzator Fujitsu:
- 1
sztuka
jednostki wewnętrznej
- 1
sztuka jednostki zewnętrznej
Zamawiający dopuszcza złożenie oddzielnej oferty na każdy z ww. systemów klimatyzacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
CPV -
50730000-1 usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących.
3. Termin
realizacji zamówienia:
Umowa zostanie podpisana na 20 miesięcy, tj.
od dnia 01 maja 2020 r. do 31 grudnia 2021 r.
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej
dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Pani Wioletta Górecka, tel. 24 267 84 80,
e-mail: w.gorecka@mwomp.pl - w
zakresie przedmiotu umowy
Pan Daniel Igielski, tel.
695 696 206, e-mail: d.igielski@mwomp.pl
- w zakresie prowadzonej procedury
5. Kryteria oceny ofert:
Cena 100 % - za wykonanie usługi przeglądów
6. Oferta powinna
zawierać
Cenę usługi oraz wszystkie pozostałe
informacje zawarte w formularzu oferty – oddzielnie dla każdego systemu
klimatyzacji
7. Sposób przygotowania
oferty
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z
podaniem ceny w PLN
8. Ochrona danych osobowych
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”,
Zamawiający informuję, iż:
1)
administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny
Pracy, ul. Kolegialna 17,
09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail:
plock@mwomp.pl
2)
dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy Pzp.;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b)
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Miejsce i termin złożenia ofert - UWAGA! OFERTY SKŁADANE SĄ TYLKO W FORMIE PAPIEROWEJ.
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w Kancelarii Zamawiającego, do dnia 06.03.2020 roku, do godziny 1200. Na kopercie należy umieścić napis – OFERTA NA USŁUGĘ PRZEGLĄDÓW KLIMATYZACJI KLIMATYZACJA 19.
2020-03-13 09:36 | Urszula Żołek |
W
załączniku
zamieszczono
treść
ogłoszenia
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty. |
Komunikaty