Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-02-2020 08:13:00 |
Składania : | 18-02-2020 07:30:00 |
Otwarcia : | 18-02-2020 07:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Powiat Kamiennogórski zaprasza do złożenia oferty cenowej (według załączonego zestawienia) na dostawę tuszów, tonerów, bębnów do urzędu.
1. Okres zawarcia umowy od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.
2. Ilość, która podana jest w zestawieniu jest ilością szacunkową Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zakupi ilość wg bieżącego zapotrzebowania.
3. Zamawiający będzie decydować o zamówieniu tj. czy zamówi tusz, toner, bęben oryginalny czy zamiennik.
4. Zamawiający wyznacza miejsce dostawy: ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra.
5. Zamawiający każdorazowo uzgadniać będzie z Dostawcą ilość oraz termin dostawy tuszy, tonerów, bębnów w formie telefonicznej lub e-mailem.
6. Dostawca zobowiązany będzie do realizacji zlecenia w terminie do 3 dni od dnia jego złożenia.
7. Rozliczenie będzie następować na podstawie faktur wystawianych przez Dostawcę za odebrane sztuki tuszy, tonerów, bębnów, zgodnie z podaną w zestawieniu ceną.
8. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub jakościowych dostarczonego asortymentu Zamawiający powiadomi niezwłocznie o fakcie ich istnienia Dostawcę, który w terminie 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji dostarczy towar zgodny odpowiednio, co do ilości.
9. Koszt transportu ponosi Dostawca.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 756450252
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty