Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.041.2.2016 Wykonanie dokumentacji porealizacyjnej dla budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze przy ul. S. Staszica 11, dla Projektu "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze poprzez termomodernizację, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz instalację oświetlenia energooszczędnego" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 07-11-2019 08:48:00
Składania : 25-11-2019 17:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ WYRAŻONEJ
W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30 000 EURO

I.                   ZAMAWIAJĄCY:

    

Powiat Kamiennogórski

ul. Wł. Broniewskiego 15, 58 -400 Kamienna Góra

                 REGON: 230 821 300; NIP: 614 14 74 708

     Osoba do kontaktu:

Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452
e-mail:
agnieszka.lawniczak@kamienna-gora.pl

                 Natalia Jaworek, tel. 75 64 50 102

                 e-mail: natalia.jaworek@kamienna-gora.pl

 

II.                PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

Usługa pn.: Wykonanie dokumentacji porealizacyjnej dla budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze przy ul. S. Staszica 11, dla Projektu "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze poprzez termomodernizację, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz instalację oświetlenia energooszczędnego" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020; Priorytet 3 „Gospodarka niskoemisyjna”; Działanie 3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym”.

 

III.             OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji porealizacyjnej dla budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze przy ul. S. Staszica 11 w rok po zakończeniu realizacji Projektu, tj.:

1)      audyt porealizacyjny w odniesieniu do wskaźnika dot. ilości zaoszczędzonej energii cieplnej,

2)      świadectwa charakterystyki energetycznej w odniesieniu do wskaźnika dot. zmniejszenia rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych,

3)      elektroaudytu porealizacyjnego w odniesieniu do wskaźnika dot. ilości zaoszczędzonej energii elektrycznej,

4)      analizy środowiskowej poralizacyjnej w odniesieniu do wskaźnika dot. szacowanego rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych.

 

Szczegółowe informacje o budynku:  

1)      adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. S. Staszica 11,

2)      charakterystyczne parametry określające wielkość budynkupowierzchnia użytkowa budynków poddanych termomodernizacji – 917,00 m2,

3)      liczba wybudowanych jednostek wytwarzania energii elektrycznej z OZE – 1 szt.

 

Zamawiający udostępni w celach pomocniczych dokumenty: inwentaryzacji budowlanej budynku oraz dokumentację projektową budynku w  którym zostały zrealizowane następujące roboty:

-        termomodernizacja dachu,

-     termorenowacja ścian i stropodachu w tym: ocieplenie ścian styropianem, drenaż opaskowy (ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu), ocieplenie poddasza w systemie NIDA, ocieplenie stropodachu styropapą,

-        wymiana kotłowni (z węglowej na gazową) oraz instalacji c. o. w budynku,

-        montaż ogniw fotowoltaicznych,

-        modernizacja oświetlenia w budynku (oświetlenie ogólne i awaryjne).

 

Dokumentacja porealizacyjna sporządzana jest na potrzeby monitorowania wskaźników w okresie 12 miesięcy od zakończenia okresu realizacji Projektu  i stanowić będzie źródło informacji, z którego wynikać będzie rzeczywista wartość osiągniętego wskaźnika.

 

Dokumentację porealizacyjną należy wykonać, na podstawie obowiązujących norm prawnych uwzględniając wskaźniki rezultatu wskazane poniżej, a wynikające z wniosku oraz umowy o dofinansowanie w/w projektu:

1)      ilość zaoszczędzonej energii elektrycznej (MWh/rok) – ilość zaoszczędzonej w wyniku realizacji projektu energii elektrycznej w dystrybucji w ciągu pełnego roku po zakończeniu projektu w stosunku do roku bazowego; w przypadku modernizacji energetycznej budynków: różnica między rocznym zużyciem energii elektrycznej w roku bazowym w stosunku do rocznego zużycia energii elektrycznej po zakończeniu projektu;

2)      ilość zaoszczędzonej energii cieplnej (GJ/rok) ilość zaoszczędzonej w wyniku realizacji projektu energii cieplnej w dystrybucji w ciągu pełnego roku po zakończeniu projektu; w przypadku modernizacji energetycznej budynków: różnica między rocznym zużyciem energii cieplnej w roku bazowym w stosunku do rocznego zużycia energii cieplnej po zakończeniu projektu; energia cieplna – energia w wodzie gorącej, parze lub w innych nośnikach;

3)      zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych (kWh/rok) zmniejszenie zużycia energii zawartej w pierwotnych nośnikach energii;

4)      szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (tony równoważnika CO2)   wskaźnik dotyczy działań zmierzających do zwiększenia produkcji energii ze źródeł odnawialnych  lub w celu zmniejszenia zużycia energii poprzez oszczędność energii; wskaźnik ten jest obliczany jako interwencje bezpośrednio zmierzające do zwiększenia produkcji energii ze źródeł odnawialnych lub jako zmniejszenie zużycia energii poprzez wystąpienie oszczędności wykorzystywanej energii; wskaźnik obrazuje łączny szacunkowy roczny spadek na koniec okresu rozliczeniowego, a nie całkowity spadek w całym okresie realizacji.

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w formie papierowej – 2 egz.
i  elektronicznej  zapisanej  w  postaci   plików  „PDF”  na   płycie  CD  w  ilości    1 egz.

 

IV.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

14 dni od dnia zawarcia umowy lub przyjęcia zlecenia.

V.                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek:

-        w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest  krótszy, w  tym  okresie, wykonał  należycie co najmniej 2 dokumentacje porealizacyjne (definicja dokumentacji porealizacyjnej – audyt energetyczny lub świadectwo charakterystyki energetycznej lub analiza środowiskowa).

Potwierdzenie spełnienia warunków w niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym. W razie wątpliwości Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych dokumentów potwierdzających wykonanie w/w usług.

VI.             OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:

1.      Wszystkie wartości cenowe określone będą w złotych polskich PLN, a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich.

2.      Cenę ofertową należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem przybliżenia dziesiętnego.

3.      Zaoferowana cena musi być podana liczbą oraz słownie i będzie ceną ryczałtową (definicja ryczałtu zgodnie z treścią art. 632 Kodeksu cywilnego).

4.      Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

5.      Cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) jest ceną ofertową wykonawcy
i jako cena ryczałtowa nie podlega zmianom.

VII.          OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:

1.      Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń w całości warunków określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2.      Oferta musi być złożona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności.

3.      Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4.      Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

5.      Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

6.      Naniesienie zmian w ofercie przez Wykonawcę zobowiązuje go do złożenia podpisu
w każdym miejscu dokonania zmiany.

7.      Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8.      W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert stosuje się
w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy prawa związane
z przedmiotowym zamówieniem.

VIII.       ZAWARTOŚĆ OFERTY:

Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

UWAGA! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. Konsorcjum.

IX.              KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT:

SPOSÓB OCENY OFERT: Najniższa cena. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zaoferuje najniższą cenę.

W sytuacji kiedy zostaną złożone oferty z taką samą ceną Zamawiający zaprosi tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

X.                MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 

Ofertę na lub według druku stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platforma.zakupowa.pl (skan dokumentu).

 

Termin składania ofert upływa dnia 25.11.2019 r. o godz. 17.00.

 

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych rokowań z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Wykonawców do składania wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty oraz do uzupełniania dokumentów, jak również do poprawiania w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, wycofa się z postępowania lub odmawia podpisania umowy/przyjęcia zlecenia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do pozostawienia zapytania bez dokonania wyboru.

 

 Załączniki:

       Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1), Klauzula informacyjna RODO (Załącznik nr 2).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 705.16 2019-11-07 08:48:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 Formularz Ofertowy.docx docx 19.95 2019-11-07 08:48:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja porealizacyjna Dokumentacja porealizacyjna 1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2933 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew do 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 512