Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-10-2019 13:20:00 |
Składania : | 04-11-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup wraz dostawą 14 sztuk interaktywnych monitorów dotykowych, o parametrach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym (ZP.271.2.36.2019) oraz Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych - "Aktywna tablica" (Dz. U. z 2017 r., poz. 1401).
2. Termin realizacji zamówienia:do 29.11.2019 r.
3. Okres gwarancji: 24 miesiące.
4. Warunki płatności: przelew 30 dni
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy następujące rodzaje i ilości monitorów:
1) Szkoła Podstawowa w Wałdowie Szlacheckim im. Stanisława Broniewskiego „Orszy”, 86-302 Wałdowo Szlacheckie 57- interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65 cali UHD – 2 szt.
2) Szkoła Podstawowa w Mokrem im. ks.Jana Twardowskiego, 86-302 Mokre 122 - interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65 cali UHD – 2 szt.
3) Szkoła Podstawowa w Sosnówce, 86-302Sosnówka - interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65 cali UHD – 2 szt.
4) Szkoła Podstawowa w Piaskach im. „Szarych Szeregów", 86-302 Piaski 10 - interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65 cali – 2 szt. oraz 75 cali – 1 szt.
5) Szkoła Podstawowa w Sztynwagu im. Jana Pawła II, 86-302 Sztynwag 46 - interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 75 cali – 2 szt.
6) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi im.Marii Konopnickiej, 86-302 Nowa Wieś, ul. Grudziądzka - interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu co najmniej 65 cali – 2 szt. oraz 75 cali – 1 szt.
2. Wykonawca dostarczy, zamontuje oraz skonfiguruje przedmiot zamówienia, a także przeprowadzi szkolenie w poszczególnych miejscach montażu.
3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie ustalonych kryteriów:
1) cena – 80%
2) zapewnienie bezpłatnej i wieczystej licencji(oprogramowanie + aktualizacje) – 20%
4. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
5. Minimalne parametry określone zostały w załączniku – specyfikacja przedmiotu zamówienia.
6. Do oferty należy dołączyć:
1) odpis z KRS lub informację z CEIDG w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
2) pełnomocnictwo do występowania z ofertą dla osób nieposiadających umocowania wynikającego z w/w dokumentów,
3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie minimum 1 dostawy tożsamej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł.
7.Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 04.11.2019 r. do godz. 12:00 w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Gminy Grudziądz(https://www.platformazakupowa.pl/grudziadz)
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 56 45 11 108.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-11-05 10:35 | Weronika Chałubowicz |
W
załączeniu
zestawienie
ofert. Pozdrawiam Weronika Chałubowicz |
Komunikaty