Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-10-2019 09:58:00 |
Składania : | 16-10-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-10-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na usługę: "Wykonania, dostawę i montaż tablicy informacyjnej w związku z realizacją prac w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65, 66-400Gorzów Wlkp. nr POIS.01.03.01-00-0134/17” w ramach działania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”. Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na usługę"
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Miejsce realizacji zamówienia: Teren Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Przedmiotem zamówienia: jest wykonanie tablicy informacyjnej (120 x 80), jednostronnej na konstrukcji wsporczej wraz zjej montażem w gruncie.
- główny przedmiot - 79.34.22.00-5 - Usługi w zakresie promocji,
- dodatkowe przedmioty - 79.34.10.00-6 - Usługi reklamowe,
- 31.52.32.00-0 -Trwałe znaki informacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach dołączonych do postępowania.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 30 dni od daty podpisania umowy;
- akceptacja warunków treści umowy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-10-21 10:13 | Katarzyna Galińska |
Informujemy,
że
w
postępowaniu
najkorzystniejszą
ofertę
cenową
złożyła
firma
Gabidruk Bogdan Waśniowski w kwocie 725,70 zł brutto. |
Komunikaty