Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie, dostawę i montaż tablicy informacyjnej w związku z realizacją prac w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65, 66-400 Gorzów Wlkp. nr POIS.01.03.01-00-0134/17” w ramach działania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”.

Termin:
Zamieszczenia : 09-10-2019 09:58:00
Składania : 16-10-2019 10:00:00
Otwarcia : 16-10-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na usługę: "Wykonania, dostawę i montaż tablicy informacyjnej w związku z realizacją prac w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65,   66-400Gorzów Wlkp. nr POIS.01.03.01-00-0134/17” w ramach działania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”. Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na usługę"

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Miejsce realizacji zamówienia: Teren Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert.

Przedmiotem zamówienia: jest wykonanie tablicy informacyjnej (120 x 80), jednostronnej na konstrukcji wsporczej wraz zjej montażem w gruncie.
  - główny przedmiot                   -  79.34.22.00-5 - Usługi w zakresie promocji,
  - dodatkowe przedmioty           -   79.34.10.00-6 - Usługi reklamowe,
                                                  -   31.52.32.00-0 -Trwałe znaki informacyjne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach dołączonych do postępowania.


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 30 dni od daty podpisania umowy;
- akceptacja warunków treści umowy;


W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00. 
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1_ Ksiega_Identyfikacji_Wizualnej_2014-2020_2017-1.pdf pdf 6501.28 2019-10-09 09:58:00 Postępowanie
Załacznik nr 3_Podrecznik_wnioskodawcy_beneficjenta-2.pdf pdf 3883.14 2019-10-09 09:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 2- Istotne Postanowienia Umowy.odt odt 37.45 2019-10-09 09:58:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe _tablica.doc doc 128 2019-10-09 09:58:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-10-21 10:13 Katarzyna Galińska Informujemy, że w postępowaniu najkorzystniejszą ofertę cenową złożyła firma
Gabidruk Bogdan Waśniowski w kwocie 725,70 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tablica informacyjna Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z przedmiotem zamówienia określonym w załącznikach do postępowania. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (TAK/NIE) (0)
3 Akceptacja warunków treści umowy - Proszę potwierdzić (TAK/NIE) (0)
4 Termin realizacji - Do 30 dni od daty podpisania umowy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 633