Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Prace projektowe dla zadania: Remont drogi powiatowej nr 3462D na odcinku Chełmsko Śląskie - Uniemyśl w km10+660-12+230.

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2019 10:35:00
Składania : 25-06-2019 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

I. Zamawiający:Powiat Kamiennogórski

II. Opis przedmiotu zamówienia:

W ramach zamówienia należy wykonać:

1. w Części 1 - projekt budowlany dla zadania: Remont drogi powiatowej nr 3462D na odcinku Chełmsko Śląskie - Uniemyśl w km 10+660 - 12+230 (działka nr 407, obręb Uniemyśl, jednostka ewidencyjna Lubawka - obszar wiejski; własność Powiat Kamiennogórski) oraz opracować na jego podstawie STWiORB, Przedmiar robót oraz Kosztorys Inwestorski. Opracowania powinny być zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami i odpowiadać wymaganiom do przetargu na wykonanie robót budowlanych.

Projekt należy wykonać na aktualnej mapie zasadniczej i ewidencyjnej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Wykonawca ponosi koszty pozyskania map. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji w terenie oraz pozyskania informacji o obszarach i obiektach znajdujących się w obszarze planowanego odcinka drogi, które podlegają ochronie na podstawie różnych przepisów w szczególności: obszar NATURA 2000 (teren objęty opracowaniem przebiega przez obszar: Góry Kamienne oraz Sudety Wałbrzysko - Kamiennogórskie), strefy ochrony wód podziemnych, ochrona przeciwpowodziowa, strefa ochrony krajobrazu kulturowego, strefach ochrony konserwatorskiej, strefach ochrony archeologicznej, terenach zamkniętych oraz obiektach, które mogą powodować utrudnienia w realizacji zadania. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować geodezyjnie przebieg niwelety i parametry drogi w stanie istniejącym. Obsługę terenów przyległych należy zaprojektować poprzez istniejące drogi gminne/powiatowe, drogi dojazdowe i zjazdy bezpośrednie. Wykonawca uzyska wszelkie warunki przebudowy i budowy uzbrojenia terenu oraz wykona projekty branżowe, o ile będzie to konieczne do realizacji i uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych. Wykonawca dokona inwentaryzacji zieleni oraz wytypuje drzewa i krzewy do wycinki i zabezpieczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zadania. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymagane przepisami odrębnymi pozwolenia, uzgodnienia i opinie oraz zaświadczenie organu o braku sprzeciwu wobec dokonanego zgłoszenia robót budowlanych właściwemu organowi administracji architektoniczno - budowlanej.

W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, Wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych.

Wykonawca zobowiązuje się do udzielania wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne zapytania skierowane przez oferentów w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca udzieli wyjaśnień i odpowiedzi na zadane pytania niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 48 godzin od przekazania treści zapytań.

Wykonawca sprawował będzie nadzór autorski w czasie realizacji robót budowlanych wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową. 

Przedmiot zamówienia obejmuje również aktualizację kosztorysów inwestorskich spowodowaną upływem czasu.

2. w Części 2 - uzyskać zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych właściwemu organowi administracji architektoniczno - budowlanej.

III. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

IV. Termin realizacji zamówienia:

1. do dnia 01.08.2019 r. - wykonanie projektu budowlanego, STWiORB, PR oraz KI.

2. do dnia 30.09.2019 r. - uzyskanie oraz przedłożenie Zamawiającemu zaświadczenia o braku sprzeciwu wobec dokonanego zgłoszenia robót budowlanych.

V. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie minimum1 osobą na stanowisku projektanta drogowego, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która opracowała min. 1projekt budowlano-wykonawczy dla budowy/przebudowy/rozbudowy drogi klasy min. Z o długości min. 1,0 km, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (uzupełniony wykaz osób należy dołączyć jako skan do oferty - Załącznik Nr 1),

VI.Kryterium oceny ofert: 

Oferty będą oceniane wg. niżej wymienionych kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi: Cena (C) - 100%.  Ocenie podlegać będzie cena za wykonanie całości zamówienia, która podana zostanie w ofercie Wykonawcy. Punkty dla poszczególnych ofert obliczone zostaną według następującego wzoru: C=najniższa cena spośród ofert ocenianych/cena ocenianej oferty x 100 x 100%. Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów, tj. 100 punktów, otrzyma najniższa wśród cen zawartych w ofertach.

W ofercie należy wskazać osobno cenę za wykonanie Części 1 oraz Części 2 zamówienia opisanego w pkt II. Opis przedmiotu zamówienia.

VII.Podwykonawstwo: 

Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm).

VIII. Termin składania ofert:  

Termin składania ofert upływa dnia 25.06.2019 r.o godz. 09:00.

IX. Termin związania ofertą:

Termin, którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą, wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. 

X. Odrzucenie oferty: 

Z postępowania zostanie odrzucona oferta:1) jeżeli Wykonawca nie spełni warunków udziału w postępowaniu,2) jeżeli oferta nie jest zgodna z treścią zapytania ofertowego,3) jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,bądź nie uzupełni wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie,4) w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych,5) jeżeli w stosunku do Wykonawcy otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie postępowania.Oferta odrzucona nie będzie oceniana. 

XI. Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu ofertowym.Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przedłożyć kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia wykazanych projektantów.

XI.       Informacja o sposobie porozumiewania się Zmawiającego z Wykonawcami:

Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami: Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452 w godzinach pracy urzędu, tj.poniedziałek od 7.30 do 17.00, wtorek – czwartek od 7.30. do 15.30, piątek od7.30. do 14.00. 

XII.       Pozostałe informacje: Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro.

XIII. Klauzula informacyjna RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIAT KAMIENNOGÓRSKI z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra; inspektorem ochrony danych osobowych – e-mail: iod@kamienna-gora.pl;    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na prace projektowe dla zadania: Remont drogi powiatowej nr 3462D na odcinku Chełmsko Śląskie - Uniemyśl w km10+660-12+230, znak sprawy:ID.7011.6.2019 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

XIV. Oświadczenia:

Do oferty Wykonawca dołączy oświadczenie poniższej treści: 

"OŚWIADCZAMY, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art.14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu"

(UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa).

XV. Pozostałe informacje:

W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują wyłącznie drogą elektroniczną.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - wykaz osób.docx docx 14.41 2019-06-18 10:35:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 projekt budowlany Cześć 1 OPZ 1 usługa - (0)
2 zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych Część 2 OPZ 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, proszę potwierdzić (0)
3 Wykaz osób - należy dołączyć podpisany skan, wzór wg Załącznika Nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Oświadczenie RODO - należy dołączyć (jeśli dotyczy) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 438