Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi powiatowej nr 2802D relacji Zębowice-Paszowice w km 0+000-2+177 wraz z odwodnieniem

Mariusz Żydziak
Starostwo Powiatowe w Jaworze Oddział: Wydział Inwestycji i Funduszy
Termin:
Zamieszczenia : 26-04-2019 12:24:00
Składania : 09-05-2019 15:00:00
Otwarcia : 09-05-2019 15:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY 

 1. Zamawiający: Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze , ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor, NIP: 695-15-25-969, REGON: 390681124,  

 zaprasza do złożenia oferty handlowej na: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi powiatowej nr 2802D relacji Zębowice-Paszowice w km 0+000-2+177 wraz z odwodnieniem”   

 2. Przedmiot zamówienia – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi nr 2802D z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień i pozwoleń. Przedmiot zamówienia ma na celu prawidłową realizację zadania inwestycyjnego - przebudowy drogi powiatowej nr 2802D  relacji Zębowice - Paszowice w km 0+000 –2+177, gmina Paszowice, powiat jaworski. Lokalizacja drogi przedstawiona w załączniku nr 4 – plan orientacyjny.  

 Przedmiot zamówienia obejmuje : 

  • pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych, 
  •  wykonanie inwentaryzacji istniejącego systemu odwodnienia drogi (rowy, studnie wpustowe i rewizyjne, kolektory, przepusty drogowe), 
  •  wykonanie projektów: budowlany, wykonawczy w zakresie przebudowy drogi 2802D wraz z odwodnieniem (w ilości 4 szt. oraz dodatkowo w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń); 
  •  wykonanie dokumentacji kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót – 3 szt. 
  • wykonanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót – 3 szt., 
  • uzyskanie w imieniu inwestora wszystkich niezbędnych materiałów do uzyskania decyzji administracyjnych, map, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami prawa -  niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania inwestycji (w tym m.in. pozwolenie wodnoprawne, decyzja środowiskowa). Zgłoszenia/pozwolenia na budowę Inwestor dokona samodzielnie, wymagane jest jednak przygotowanie w tym celu niezbędnych materiałów przez Wykonawcę. 
  • wykonanie maksymalnie dwukrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie  2 lat od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (aktualizacja w ciągu 7 dni od pisemnego wezwania Zamawiającego). 
  • Udzielanie odpowiedzi związanych z przedmiotem zamówienia w trakcie postępowania przetargowego (maksymalnie do 24 godz. Od pisemnego wezwania Zamawiającego) 
  • Współpracę z Zamawiającym w celu wypracowania oczekiwanych rozwiązań, optymalnych i uzasadnionych ekonomicznie.  

 Ww.dokumentację należy ponadto przekazać Zamawiającemu w 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD.

3. Termin i miejsce wykonania zamówienia: 

 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej do 12 lipca 2019 r. 

 - uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego do 31 sierpnia 2019 r. 

Miejsce dostarczenia zamówienia - siedziba Zamawiającego.  

 4. Opis sposobu obliczenia ceny: 

Wykonawca przedstawi w cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie). Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym.  

 5. Sposób płatności: Płatność w ciągu 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej pod względem merytorycznym i finansowym faktury, po uprzednim podpisaniu protokołu odbioru bez uwag i przekazaniu kompletu dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia. 

6. Określenie miejsca,sposobu i terminu składania ofert:  Ofertę należy złożyć do dnia 09.05.2019 r. do godz. 15:00 poprzez formularz w niniejszym postępowaniu.

7. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 

 1) Aktualny odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczone za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) – Zamawiający zażąda poświadczenia w tym zakresie tylko od wybranego Wykonawcy przed podpisaniem umowy. 

 2)  Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 1 – obowiązkowo składa każdy oferent) w celu realizacji zamówienia,posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania zgodne z zakresem zamówienia. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty zażąda od Wykonawcy poświadczeń ich doświadczenia zawodowego oraz kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń o przynależności do izby zawodowej.3)   Wykaz wykonanych usług w zakresie projektowania dróg (budowy i/lub przebudowy) zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie (załącznik nr 2 – obowiązkowo składa każdy oferent) co najmniej dwóch usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została  wykonana należycie. 

 Oferty złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia. 

8.Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena -100 % za całość usługi. 

9. Oświadczenia: Wykonawca składający ofertę jednocześnie oświadcza, że:

  •  zapoznał się z  zakresem zadania określonym w zaproszeniu do złożenia oferty i nie wnosi do niego zastrzeżeń, wrazie wybrania jego oferty zobowiązuje się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu.
  • zdobył wszelkie informacje, konieczne do przygotowania niniejszej oferty i wykonania zadania oraz, że wycenił wszystkie niezbędne prace do prawidłowego wykonania zadania.
  •  Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym  i osobami posiadającymi stosowne uprawnienia, zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Zobowiązuje się wykonać zadanie  zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa.
  • Wykona całość zadania w terminach określonych w  zaproszeniu do złożenia oferty 

10.Osoba do kontaktu:  Mieczysław Machura - tel. (076) 729 -01-19, w godz. 7.30-13.30.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych. 

Zamówienie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 z poźn. zm.).

Załączniki: 

 1.Wykaz osób. 

 2.Wykaz wykonanych usług. 

 3. Plan orientacyjny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - wykaz osob.docx docx 20.44 2019-04-26 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych usług.docx docx 13.33 2019-04-26 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Plan orientacyjny.pdf pdf 209.47 2019-04-26 12:24:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi powiatowej nr 2802D relacji Zębowice-Paszowice w km 0+000-2+177 wraz z odwodnieniem - 1 szt. STAROSTWO POWIATOWE W JAWORZE
Wrocławska 26
59-400, Jawor
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2933 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 9228