Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Modernizacja pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej w Występie"

Jarosław Woźny
Gmina Nakło nad Notecią Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 10-04-2019 09:19:00
Składania : 19-04-2019 13:00:00
Otwarcia : 19-04-2019 13:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

dotyczy:zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej w Występie” Zamówienie jest poniżej 30 000,00euro. Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). Przedmiotowe zamówienie udziela się na podstawie Zarządzenia nr 195/2018 Burmistrza Miasta i Gminy Nakło nad Notecią z dnia 18 grudnia 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.  

1.    Nazwa oraz adres zamawiającego:Gmina Nakło nad Notecią, ul. Księdza Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią zaprasza do wzięcia udziału w procedurze udzielenia zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej w Występie”. Wydział przeprowadzający postępowanie: - Wydział Inwestycji  

2.    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarami oraz Specyfikacji Technicznych i Odbioru Robót wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania „Modernizacja pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej w Występie”. 

Zadanie inwestycyjne obejmuje:

  1. Rozbiórkę starego pokrycia dachowego o pow. ok. 350m2, z blachy stalowej ocynkowanej, ułożonej na rombek wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi.
  2. Ułożenie nowego pokrycia dachowego o pow. ok. 350m2 z blachodachówki wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych.
  3. Uzgodnienie zmiany pokrycia dachowego z konserwatorem zabytków.
  4. Wykonanie nowej instalacji odgromowej.  

Powyższe dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu w wersji papierowej w ilości po 3 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej na nośniku danych (np. .pdf, .ath, .dwg, word).

UWAGA:Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej.  

3.    Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
  3. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.  
  6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 08.05.2019 r.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kosztorys inwestorski, przedmiary i specyfikacja techniczna wraz z opisem przedmiot zamówienia zgodnie z treścią zapytania ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 575