Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Inspektor nadzoru dla inwestycji - „Promocja lokalnych produktów – przebudowa targowiska miejskiego w Wieleniu”. Zapytanie poniżej progu - usługi

Marcin Waśko
Gmina Wieleń
Termin:
Zamieszczenia : 26-02-2019 13:29:00
Składania : 11-03-2019 10:00:00
Otwarcia : 11-03-2019 10:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

TI.271.15.2018.2019 ROZEZNANIE CENOWE GminaWieleń zaprasza do składania ofert, na pełnienie funkcjiinspektora nadzoru inwestorskiego robót w ramach zadania inwestycyjnego  pn. „Promocja lokalnych produktów – przebudowa targowiskamiejskiego w Wieleniu” realizowanego w ramach pomocyfinansowej  na „Inwestycje w targowiskalub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” ześrodków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Szacunkowa wartość zamówienia nieprzekracza kwoty 30.000 euro netto, tzn. nie przekraczają równowartości kwotyokreślonej w art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych  Rodzaj zamówienia: usługiKod CPV:  71700000-5 usługi nadzoru i kontroli I. Nazwa i adres Zamawiającego:Gmina Wieleń ul. Kościuszki 34, 64-730 WieleńNIP: 763-210-94-91strona internetowa:www.bip.wielen.pl adres e-mail.: marcin.wasko@wielen.pl ; zamowienia@wielen.pl telefon:  67 2561170faks:  67 256 10 21 II. Opis przedmiotu zamówienia:1.   W zakres zamówienia wchodzi:1.1.   Przedmiotem inwestycji jest budowa budynkutargowiska miejskiego, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną(utwardzenia, wjazdy, komunikacja wewnętrzna na działce uzbrojenie terenu,śmietniki), małej architektury oraz układami zieleni. Projektowane obiektywchodzą w skład przewidzianej w rozwoju Gminy rewitalizacji placu Nowego Miasta, gdzie tworzy się miejsce podfunkcję handlową przywracając charakter kramny, w nowej nowoczesnej odsłonie.Budynek targowiska projektuje się jako 1-kondygnacyjny.Niniejsza inwestycja stanowi Ietap rewitalizacji przestrzeni Placu Nowego Miasta. Zaprojektowano obiekt ofunkcji targowej składający się z wiaty stalowej, budynków kontenerowych:toalet, pomieszczeń administracyjno – socjalnych przeznaczonych na czasowypobyt ludzi. Jednokondygnacyjna wiata stalowa w układzie szczytowo podzielonychmodułach i dachach skośnych dwuspadowych o dwóch kątach spadków (45º i 25,23º)i maksymalnej wysokości kalenicy 5,49 m (wysokość mierzona do górnej krawędzikalenicy) i wys. okapu 3,44 i 3,42 m. Pod zadaszoną wiatą targowiskaprzewidziano miejsce dla stanowisk targowych tj. 72 miejsca, z czego 12 będą stanowiły miejsca do sprzedaży produktów z samochodu. Zewzględu na podział zadań dla rewitalizacji obszaru placu – rynku Nowego Miasta,bilanse stoisk i miejsc postojowych należy rozpatrywać całościowo, wraz zobecnie otrzymanym pozwoleniem na budowę i realizacją przebudowy ulicy NoweMiasto. Bilans miejsc postojowych w obszarze placu – rynku Nowego Miastabilansuje się w ramach ww. inwestycji. Obiekt będzie wyposażony w OZE. Nazwa/yi kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):45000000-7Roboty budowlane45213112-1Roboty budowlane w zakresie obiektów handlowych45310000-3Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych 45311000-0Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych45300000-0- Roboty w zakresie instalacji budowlanych45314300-4- Instalowanie infrastruktury okablowania.45312000-7- Instalowanie systemów alarmowych i anten.45300000-0Roboty instalacyjne w budynkach45331000-6Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych45300000-0Roboty instalacyjne w budynkach45320000-6Roboty izolacyjne45321000-3Izolacja cieplna45330000-9Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45332000-3Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45332200-5Roboty instalacyjne hydrauliczne45332400-7Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych45343000-3Roboty instalacyjne przeciwpożarowe45331000-6Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych45331200-8Instalowanie urządzeń wentylacyjnych45331210-1Instalowanie wentylacji45331211-8Instalowanie wentylacji zewnętrznej45332200-5Roboty instalacyjne hydrauliczne45232100-3Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów45232130-2Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej45232141-2Roboty grzewcze45232142-9Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła45232150-8Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody45232440-8Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków45232451-8Roboty odwadniające i nawierzchniowe45232452-5Roboty odwadniające45232460-4Roboty sanitarne 1.2.   Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumienie przepisówart. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1202 ) a ponadto:1.2.1.      Stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego iWykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem – niezwłocznie tj. w ciągu 24godzin1.2.2.      Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowaniekontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami prawa izasadami wiedzy technicznej1.2.3.      Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramemterminowo- finansowym wykonawcy robót1.2.4.      Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia wdotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowegorealizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót1.2.5.      Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy1.2.6.      Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonywanych robótoraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót1.2.7.      Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu)materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy,normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznychwykonania i odbioru robót1.2.8.      Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałówzgodnie z projektem technicznym oraz obowiązującymi przepisami i normami.Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałówdo obrotu w budownictwie1.2.9.      Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu (położenie rur wodociągowych itp.), uczestniczenia w próbach i odbiorachtechnicznych robót1.2.10.   Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonychwpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń,wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementówzakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robótbudowlanych 1.2.11.   Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy idokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzającychwszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót 1.2.12.   Uczestniczenia w próbach i odbiorach oraz w dokonywaniu odbiorówczęściowych inwestycji1.2.13.   Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie1.2.14.   Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzezsprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej1.2.15.   Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkichetapach rozliczenia (częściowych i końcowym), korygowanie kosztorysów iobmiarów1.2.16.   Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanejinwestycji1.2.17.   Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac1.2.18.   Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcamirobót1.2.19.   Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewnionaskuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każdeżądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzienieodzowna dla toczących się robót budowlanych. 1.2.20.   Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także praceniewyszczególnione w umowie , oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędneze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót,zabezpieczenie przed awariami , właściwa jakość i kompletność robót) 1.2.21.   Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonaniapoprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót1.2.22.   Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenianiezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta nate zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz winnych ważnych sprawach finansowych i prawnych1.2.23.   Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektui zawartych w nim rozwiązań1.2.24.   Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczącychochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasadBHP1.2.25.   Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkichwykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy. Współpraca z inspektoremnadzoru archeologicznego1.2.26.   Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności iprawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej doakceptacji Zamawiającego1.2.27.   Do obowiązków Wykonawcy – Inspektora nadzoru inwestorskiego wczasie trwania okresu gwarancyjnego należy udział w przeglądach gwarancyjnychrobót. 2.         Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych, nad którymi będzieprowadzony nadzór inwestorski określa dokumentacja projektowa, specyfikacjatechniczna wykonywania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót jestdostępny na stronie internetowej zamawiającego www.bip.wielen.pl 3.         Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie rozporządzeniaMinistra Rolnictwa i Rozwoju wsi z dnia 14 lutego 2018 r. w sprawie  wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniurzeczowo – finansowym operacji oraz warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocyoraz pomocy technicznej (Dz.U.2018 poz. 396). III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywaniaoceny ich spełnienia:1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy niepodlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunkiudziału w postępowaniu.2.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzyspełniają warunki dotyczące budowy targowiska miejskiego w Wieleniu:2.1. Wiedzai doświadczenie: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedną usługępolegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru  wraz z podaniem wartości robót budowlanych,które Wykonawca nadzorował, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczktórych usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy te usługi zostaływykonane należycie (dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawioneprzez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane), nadzorował wykonanie minimumdwóch budynków kubaturowych użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych minimum 2.000.000 zł brutto każda. Przez usługęZamawiający rozumie jedną rozpoczętą , zakończoną i rozliczoną usługę nadzorurobót, obejmującą swoim zakresem budowę budynku kubaturowego wraz z oddaniemobiektu do użytkowania. Należy wypełnić wg wzoru stanowiącego załącznik nr  4 do zaproszenia do składania ofert. Wprzypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.2.2. Osobyzdolne do wykonywania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że dysponujeosobami zdolnymi do wykonywania zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymiza świadczenie usług  wraz z informacjamina temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także informacje o podstawiedysponowania tymi osobami – jeżeli dotyczy (jeśli Wykonawca w postępowaniu,polega na zasobach podmiotów trzecich, w takim przypadku należy załączyć Zobowiązanie do udostępnienia zasobów dla każdegopodmiotu) tj.:2.2.1        co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora wspecjalności konstrukcyjno -budowlanym, która legitymuje się odpowiednimi uprawnieniamibudowlanymi i jest członkiem właściwej terytorialnie Izby InżynierówBudownictwa 2.2.2        co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzorubranży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych bez ograniczeń, która legitymuje się odpowiednimiuprawnieniami i jest członkiem właściwej terytorialnie Izby InżynierówBudownictwa,2.2.3        co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która legitymuje sięodpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i jest członkiem właściwej terytorialnieIzby Inżynierów Budownictwa, Należy wypełnić według wzorustanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunekspełniał jeden z Wykonawców. IV. Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcyw celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:1.      Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:nie podlega wykluczeniu; spełnia warunki udziału w postępowaniu.2.      Oświadczenia, o jakich mowa w poprzednim pkt Wykonawca zobowiązanyjest złożyć w  formie pisemnej wraz zOfertą  (Załącznik 2 do zapytaniaofertowego).3.      Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu (Załączniknr 3 do zapytania ofertowego). V. Kryteria oceny ofert, które nie utrudniają uczciwej konkurencjioraz zapewniają równe traktowanie wykonawców oraz informacja o wagachpunktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów ocenyofert.1.      Kryterium oceny ofert jest CENA RYCZAŁTOWA i CZAS REAKCJI.2.      Wszystkie części zamówienia będą oceniane łącznie.3.      Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie poniższe kryteria oceny ofert: Lp.          Nazwa kryterium             Znaczenie(waga) kryterium1.            Cena                                                      60 %2.            Czasreakcji                                          40 %                suma                                                    100% a) Cena (C) - waga: 60 % ;Przez kryterium cena ofertowarozumie się cenę oferty brutto podaną w formularzu oferty do załącznik nr 1 dozapytania ofertowego, zawierającą wszystkie koszty wykonawstwa przedmiotuzamówienia. Najwyższą liczbę punktów 60 pkt otrzyma oferta z najniższą cenąbrutto.W kryterium "C" ocenaofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: CnC=   -----   x  ZcCbgdzie poszczególne literyoznaczają:Gdzie:C -  to liczba punktów przyznanych WykonawcyCn - najniższa zaoferowana cenabrutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu Cb - cena brutto zaoferowana wofercie badanejZc - znaczenie (waga) kryterium (60)  b) czas reakcji  (R) - waga:40  %;Ocenie zostanie poddane czasreakcji Inspektora Nadzoru, w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby jegoudziału w czynnościach podejmowanych przez Zamawiającego na terenie budowy lubw konsultacjach z Zamawiającym podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr1  do zapytania ofertowego. Zamawiający przewidział, że czasreakcji nie może być dłuższy niż 24 godziny od obioru przez Inspektora Nadzoruinformacji przekazanej przez Zamawiającego. W przypadku deklarowanego krótszegoczasu reakcji Zamawiający przyzna ofercie odpowiednio punkty, wg następującychzasad:1) czas reakcji 24 godziny – 0pkt.2) czas reakcji powyżej 18 godzin iponiżej 24 godzin – 10 pkt.3) czas reakcji powyżej 12 godzini poniżej 18 godzin – 20 pkt.4) czas reakcji powyżej 6 godzin iponiżej 12 godzin – 30 pkt.5) czas reakcji 6 godzin i mniej –40 pkt.W przypadku nie podania w pkt. 3.2w formularzy ofertowym stanowiący załącznik nr 1  do zapytania ofertowego żadnej informacji,podanie wartości „0”, „-” lub „nie dotyczy” lub informacji o równoważnymznaczeniu oferta otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku podaniaczasu reakcji dłuższego niż 24 godziny oferta zostanie odrzucona.  c) Łączna ocena oferty:OF= C  + Rgdzie:C – to liczba punktów za kryteriumcenaR –  to liczba punktów za kryterium czas reakcjiOF – łączna liczba punktów uzyskanaprzez ofertę. 4.      Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie oferta, która otrzymanajwyższą liczbę punktów będącą sumą punktów w poszczególnych kryteriach ocenyofert, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału.5.      Liczba punktów w każdym kryterium i łączna liczba punktów ustalonezostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.6.      Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby dopowstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatkuod towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy doprzedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązekrozliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca składając ofertęinformuje zamawiającego, czy wybór będzie prowadzić do powstania u zamawiającegoobowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, którychdostawa świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ichwartość bez kwoty podatku.7.      Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadawszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ZAPYTANIU OFERTOWYM i zostałaoceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podanie kryteria oceny ofert (uzyskała najwyższą liczbę punktów).8.      Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej zze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriówoceny ofert (CENA i CZAS REAKCJI), Zamawiający spośród tych ofert wybieraofertę  z najniższą ceną, a jeżelizostały złożone zostały oferty o takiej samie cenie, Zamawiający wezwieWykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przezZamawiającego ofert dodatkowych.9.      Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. VI.  Miejsce i terminskładania i otwarcia ofert.1.      Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającegoul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń,  kancelaria – parter - Sala Obsługi Klienta, stanowisko nr 1, lub wwersji elektronicznej opatrzonym  kwalifikowanym podpisem elektronicznym poprzezportal www.platformazakupowa.pl dodnia 11.03.2019 r. do godz. 10:002.      Za ofertę złożoną w terminie składania ofert uznaje się ofertę,która faktycznie wpłynie do   siedzibyZamawiającego przed upływem terminu , o którym mowa w ust. 1.3.      Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegaćrejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będziezłożona oferta, zostanie opatrzone numerem według kolejności składania ofert orazterminem złożenia.4.      Jeżeli oferta Wykonawcy nie będzie oznaczona w wymagany sposób,Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcieoferty. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe złożenieoferty w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie dostarczona w wymaganym terminie do wskazanego pokoju5.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.03.2019 r. o godz. 10:30 wsiedzibie Zamawiającego, ul.  Kościuszki34, 64-730 Wieleń, sala sesyjna- I piętro.6.      W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłoczniezawiadamia o tym fakcie Wykonawcę oraz zwraca ofertę po upływie terminu downiesienia odwołania.7.      Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jakązamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.8.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcówwyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i poprawić w ofercie oczywistepomyłki pisarskie lub rachunkowe o czym zawiadomi wykonawcę.9.      Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.wielen.pl; na www.portalogloszen.arimr.gov.ploraz www.platformazakupowa.pl  VII. Termin realizacji umowy:1.      Termin rozpoczęcia realizacji umowy: od dnia jej podpisania2.      Termin zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego: do dnia zakończeniainwestycji i  podpisania protokołu końcowego odbiorurobót – planowany termin zakończenia: do dnia 31.10.2019r. VIII. Określenie istotnych postanowień, które zostaną wprowadzonedo treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.1.      Warunek realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym możliwościzmiany umowy, określone są we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do zapytaniaofertowego.2.      Po wyborze najkorzystniejszej oferty z wybranym Wykonawcą zostaniezawarta umowa, o  której mowa wyżej. IX. Informacja o składaniu ofert częściowych:1.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych X. Opis sposobu przygotowania oferty:1.      Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź wszystkie (tj. dwie)części przedmiotu zamówienia.2.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3.      Ofertę stanowi wypełniony Formularz "OFERTA" (załączniknr 1 do zapytania ofertowego).4.      Wraz z OFERTĄ powinny być złożone:4.1. oświadczenieo braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załączniknr 24.2. aktualnena dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu wg wzoru stanowiącego załączniknr 3.4.3. wykaznadzorowanych robót budowlanych , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 44.4. wykazosób, które będą nadzorować zadanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5.4.5. pełnomocnictwodo reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będziewynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony doreprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginałulub notarialnie poświadczonej kopii.4.6. oświadczeniewymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnychwynikających z RODO załącznik nr 6. obowiązków informacyjnych wynikających z RODOUWAGA:Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzonaza zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych  dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba,że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniuustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r, poz. 1114 oraz z 2016 r., poz.352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.5.      Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną doreprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną wrejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcyalbo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.6.      Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla którychZamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone zgodniez tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.7.      Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniemformy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertępowinien być czytelny.8.      Zaleca się aby wszystkie strony oferty i załączników byłyponumerowane i parafowane. Brak ponumerowania i parafowania nie skutkujeodrzuceniem oferty.9.      Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każdeprzerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno byćparafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.10.  Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową i podpisanaczytelnie przez wykonawcę, posiadać datę sporządzania, zawierać adres lubsiedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP.11.  Zamawiający informuje, iż nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicęprzedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca,nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwościzastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosownewyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 12.  Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwejkonkurencji (Dz.U. 2003 r., Nr 153 poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca pragniezastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie iopatrzone napisem: "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nieudostępniać", z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.Uwaga:W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminieskładania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa,Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnychdziałań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentuotwarcia ofert.13.  Oferta powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lubinną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną doreprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.14.  Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.15.  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem izłożeniem oferty.16.  Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić izłożyć w jednym egzemplarzu. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu,uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy,zaadresowane następująco:Oferta na: „Pełnienie funkcjiinspektora nadzoru inwestorskiego robót w ramach zadania inwestycyjnego  pn. „Promocja lokalnych produktów –przebudowa targowiska miejskiego w Wieleniu” realizowanego w ramach pomocy finansowej  na„Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocjilokalnych produktów” ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata2014-2020. Nie otwierać przed dniem 11.03.2019 r. godz. 10:30.Nazwa i adres Zamawiającego:Gmina Wieleń, ul. Kościuszki 34,64-730 Wieleń 17.  Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzićzmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonychzmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie podrygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinnybyć opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiedniododatkowe oznaczenie wyrazem: "ZMIANA" lub "WYCOFANIE".18.  Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejszazobowiązany będzie przedłożyć wykaz osób oraz oświadczenie potwierdzająceuprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie:18.1.   branży instalacyjnej- w zakresie sieci, instalacji i urządzeńcieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.18.2.   branży instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych;18.3.   branży ogólnobudowlanej - w zakresie konstrukcyjno – budowlanej,19.  Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściweoznakowanie koperty, które może skutkować jej wcześniejszym otwarciem bądźnieterminowym wpływem do siedziby Zamawiającego. XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej ofertyO wyborze najkorzystniejszy ofertyzamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem operatora pocztowego orazstrony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.wielen.pl, na www.portalogloszen.arimr.gov.pl XII. Opis sposobu porozumiewania się z Wykonawcami:1.      W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r, poz. 1481), osobiście, zapośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznejw rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogąelektroniczną (Dz.U. z 2017 r, poz. 1219), z uwzględnieniem wymogów dotyczącychformy, ustanowionych poniżej w pkt 4. - 7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomieniaoraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie pod adres GminaWieleń, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, faksem 67 2561021 lub elektroniczniena adres mailowy: zamowienia@wielen.pl,  marcin.wasko@wielen.plInnezaadresowanie może wpłynąć na złe skierowanie pisma, co może spowodowaćniezachowanie ustawowych terminów z winy wnoszącego. 2.      Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w związku ztoczącym się postępowaniem jest:2.1. wkwestiach proceduralnych: e-mail: zamowienia@wielen.pl 2.2. wkwestiach dotyczących opis przedmiotu zamówienia: e-mail: marcin.wasko@wielen.pl3.      Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogąelektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzafakt ich otrzymania,4.      Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.5.      Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albopodmiot trzeci albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniapublicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, którekażdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.6.      Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonywane w formiepisemnej powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu(np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodnośćz oryginałem).7.      Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialniepoświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niżoświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budziwątpliwości co do jej prawdziwości.8.      Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz ztłumaczeniem na język polski.9.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnieniewszelkich wątpliwości określonych w zapytaniu ofertowym kierując wniosek naadres Zamawiającego: oraz na adres poczty elektronicznejzamowienia@wielen.pl,  marcin.wasko@wielen.pl.10.  Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie,jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem,że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającegonie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminuskładania ofert.11.  Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowegowpłynie  po upływie terminu składaniawniosku, o którym mowa w pkt 10, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiającymoże udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenieterminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którymmowa w zdaniu pierwszym.12.  Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronieinternetowej.13.  W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej zapytaniaofertowego a treścią udzielonych wyjaśnień lub zmian zapytania ofertowego, jakoobowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenieZamawiającego.14.  W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminuskładania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiającyudostępni na stronie internetowej, o której mowa w pkt. 10. W przypadku zmiany treści zapytania ofertowego,zostanie wskazany nowy termin składania ofert dłuższy od pierwotnego terminunie mniej niż o 3 dni.15.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców przedskładaniem ofert. XIII. Przesłanki odrzucenia ofert:Oferta podlega odrzuceniu wnastępujących przypadkach:1.      gdy jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,2.      gdy została złożona przez podmiot:2.1. niespełniającywarunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta(Zamawiającego) wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo –finansowym operacji określonych w zapytaniu ofertowym lub2.2. powiązanyosobowo lub kapitałowo z beneficjentem (Zamawiającym) lub osobami, o którychmowa w art. 43 a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwojuobszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzeczRozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 (tj. Dz.U. z2017 r. poz. 562 z póź. zm.) 2.3. zostałazłożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. Przez powiązania osobowe lubkapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem ubiegającym się oprzyznanie pomocy lub pomocy technicznej lub beneficjentem, lub osobamiupoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu, lub osobami wykonującymiw ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniempostępowania w sprawie wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające na:a)      uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej; b)     posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej; c)      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego,prokurenta lub pełnomocnika; d)     pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lubpowinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwadrugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lubkurateli; e)     pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym,że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.  XIV. Postanowienia końcowe:1.      Rozliczenie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą dokonywane wwalucie polskiej, w złotych polskich (PLN). Jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty, w którychwartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia warunkuZamawiający dokona przeliczenia waluty na PLN, według średniego kursu PLN, wstosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela Akursów średnich walut obcych) z dnia zamieszczenia zapytania ofertowego nastronie: https://www.portalogloszen.arimr.gov.pl .2.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania wsprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy zadania bez wyboru żadnej z ofert.3.      Załączniki do zapytania ofertowego:3.1. formularzofertowy,3.2. oświadczenieo braku podstaw do wykluczenia z udziału postępowania3.3. oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,3.4. wykaznadzorowanych robót budowlanych3.5. wykazosób, które będą nadzorować zadanie,3.6. klauzulainformacyjna Zamawiającego.3.7. wzórumowy.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Rozeznanie - inspektor nadzoru.pdf pdf 595.13 2019-02-26 13:29:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Inspektor nadzoru zgodnie z załącznikami

Rozeznanie - inspekt [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Czas reakcji 40% Ocenie zostanie poddane czas reakcji Inspektora Nadzoru, w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby jego udziału w czynnościach podejmowanych przez Zamawiającego na terenie budowy lub w konsultacjach z Zamawiającym podany przez Wykonawcę. Zamawiający przyzna ofercie odpowiednio punkty, wg następujących zasad: 1) czas reakcji 24 godziny – 0 pkt. 2) czas reakcji powyżej 18 godzin i poniżej 24 godzin – 10 pkt. 3) czas reakcji powyżej 12 godzin i poniżej 18 godzin – 20 pkt. 4) czas reakcji powyżej 6 godzin i poniżej 12 godzin – 30 pkt. 5) czas reakcji 6 godzin i mniej – 40 pkt. W przypadku nie podania w pkt. 3.2 w formularzy ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego żadnej informacji, podanie wartości „0”, „-” lub „nie dotyczy” lub informacji o równoważnym znaczeniu oferta otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku podania czasu reakcji dłuższego niż 24 godziny oferta zostanie odrzucona. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 669