Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-02-2019 10:33:50 |
Składania : | 13-02-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
I. Zamawiający: Powiat Kamiennogórski
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie raportu z monitorowania efektu ekologicznego dla przedsięwzięcia pn. "Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródła ciepła w kompleksie budynków Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie z zastosowaniem geotermii" dofinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Ww. przedsięwzięcie dotyczyło wykonania czterech niezależnych instalacji pomp ciepła dla potrzeb ogrzewania i produkcji ciepłej wody użytkowej budynków Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie. Termin zakończenia robót dla ww. przedsięwzięcia: wrzesień 2014 r.
CPV: 72316000-3 Usługi analizy danych
Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wszelkich dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do:
- wykonania raportu za okres: wrzesień 2017 r. - sierpień 2018 r.; rok bazowy 2011-2012; wskaźniki osiągnięcia rzeczowej realizacji projektu - ograniczenie emisji dwutlenku siarki, tlenku azotu oraz dwutlenku węgla,
- wykonania raportu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie dokumentami programowymi oraz przepisami prawa,
- przygotowania dodatkowych wyjaśnień i uzasadnień dotyczących ww. raportu nieodpłatnie w ramach ustalonego wynagrodzenia, jeżeli okaże się, że ich wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
- korekty raportu z monitorowania efektu ekologicznego w sytuacji zgłoszenia zastrzeżeń co do jego poprawności przez podmiot dokonujący weryfikacji raportu.
III. Termin wykonania raportu do dnia 22 marca 2019 r.
IV. Warunki płatności:
- wynagrodzenie (ryczałtowe) obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na wysokość kosztów,
- niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia,
- wady w przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest poprawić w ramach wynagrodzenia umownego,
- wynagrodzenie, o którym mowa w akapicie pierwszym obejmuje także wynagrodzenie z tytułu przeniesienia autorskich praw majątkowych,
- wynagrodzenia płatne będzie przelewem w terminie do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionego rachunku/faktury.
V. Miejsce oraz termin składania ofert:
- oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej,
- termin składania ofert upływa w dniu 13 lutego 2019 r. o godz. 09:00.
VI. Kryteria oceny ofert:
Cenaoferty – waga: 100% - maks. 100 pkt. Kryterium oznacza najniższącenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertęWykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zapytaniaofertowego.
VIII. Klauzula informacyjna RODO:
Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIATKAMIENNOGÓRSKI z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;
- inspektorem ochrony danych osobowych – e-mail: iod@kamienna-gora.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na przygotowanie raportu z monitorowania efektu ekologicznego dla przedsięwzięcia pn. "Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródła ciepła w kompleksie budynków Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie z zastosowaniem geotermii", znak sprawy:ID.042.5.2012 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp;
- wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:na podstawieart. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawieart. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu: w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do oferty Wykonawca dołączy oświadczenie poniższej treści:
"Oświadczam/oświadczamy, żewypełniłem/wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art.14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lubpośrednio pozyskałem/pozyskaliśmy w celu ubieganiasię o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu."
UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie dołącza.
VIII. Informacje dodatkowe:
- termin związania ofertą wynosi 30 dni,
- Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny,
- wszelkie pytania związane z niniejszym zapytaniem należy kierować na adres e-mail: agnieszka.lawniczak@kamienna-gora.pl.
Komunikaty