Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-01-2019 13:50:30 |
Składania : | 30-01-2019 13:00:00 |
Otwarcia : | 30-01-2019 13:10:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPROSZENIE DO NEGOCJACJI
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
POWIAT KAMIENNOGÓRSKI
UL. WŁ. BRONIEWSKIEGO 15
58-400 KAMIENNA GÓRA
tel.: 75 645 01 00
fax: 75 645 01 11
REGON: 230821300
NIP: 614-14-74-708
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j.).
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Zamawiającego Powiatu Kamiennogórskiego w obrocie krajowym i zagranicznym, w szczególności w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych, kurierskich i paczek oraz ich ewentualny zwrot do nadawcy.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 23 listopada 2012 r - Prawo pocztowe (Dz.U.2018.2188 t.j.). Usługi świadczone będą do każdego wskazanego adresu w Polsce oraz poza jej granicami. Wprowadzenie do obrotu pocztowego przesyłek będących przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę musi posiadać moc dokumentu urzędowego. Odbiór przesyłek dokonywany będzie codziennie w dni robocze (poniedziałek – piątek) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego za okazaniem stosownych pełnomocnictw z siedziby Wykonawcy.Doręczanie przesyłek nadanych przez Zamawiającego dokonywane będzie codziennie w dni robocze (poniedziałek – piątek) do siedziby Wykonawcy.Wykonawca będzie zobowiązany do doręczania przesyłek w terminach zgodnych z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U.2013.545).Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówkami nadawczymi w Kamiennej Górze oraz wymaga, aby placówki odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się w tej samej placówce.
Realizacja przedmiotowych usług odbywać się będzie poprzez właściwe przygotowanie przez Zamawiającego przesyłek do nadania, w szczególności przygotowania:
a) zestawienia ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych,
b) pocztowej książki nadawczej;dopuszcza się stosowanie przez Zamawiającego wydruków komputerowych pocztowych książek nadawczych sporządzanych wg uzgodnionego wzoru lub wygenerowanych przez Zamawiającego z systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,przy czym treść wydruków (wygląd i elementy pocztowej książki nadawczej zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiający ma Wykonawcą; w przypadku stosowania wydruków - pocztowe książki nadawcze drukowane będą w dwóch egzemplarzach dla Wykonawcy i Zamawiającego).
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie regulowane z dołu na podstawie comiesięcznych faktur.
Opierając się na analizie przesyłek zrealizowanych w ostatnim roku trwania umowy, w Załączniku Nr 1 do Zaproszenia, przedstawiono szacunkową liczbę spodziewanych przesyłek.
Zamawiający otrzyma możliwość korzystania z innych usług oferowanych przez Wykonawcę, niewymienionych w tabeli stanowiącej Załącznik Nr 1. Podstawą rozliczeń będą ceny wg aktualnego cennika usług pocztowych.W trakcie obowiązywania umowy ceny zawarte w arkuszu kalkulacyjnym nie mogą ulec zmianie.Cennik usług stanowić będzie załącznik do umowy.Zamawiający będzie otrzymywał bezpłatnie druki „zwrotne potwierdzenie odbioru”.Wszelkie zmiany umowy wymagać będą formy pisemnej w postaci aneksu.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane wg bieżących potrzeb Zamawiającego od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy albo do wyczerpania kwoty, wymienionej w umowie, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
V. INFORMACJE KOŃCOWE
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca osobiście wykonywał przedmiot zamówienia.Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen w trakcie trwania umowy.Zamawiający dopuszcza zmiany cen wymienionych w umowie tylko w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe odpowiednio do stawki podatku,
b) gdy ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia (w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie). Wykonawca ma wówczas obowiązek zastosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu.
Wstępne negocjacje z zainteresowanymi Wykonawcami odbyły się dnia 28 stycznia 2019 roku o godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego.
Wykonawców zainteresowanych zawarciem umowy w ww. przedmiocie zamówienia prosimy o dostarczenie oferty wraz z projektem umowy, który będzie przedmiotem dalszych uzgodnień oraz dołączenie:
· upoważnienia/pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu nie jest wskazana jako upoważniona we właściwym rejestrze,
· ważnego na dzień prowadzenia negocjacji zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej.
Kryterium brane pod uwagę: „cena oferty brutto”.
Komunikaty