Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa części i materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego

Deadlines:
Published : 20-11-2018 10:49:02
Placing offers : 23-11-2018 10:30:00
Offers opening : 23-11-2018 11:00:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

W imieniu 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką   we Wrocławiu   zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na :

Dostawę części i materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego wg pakietów"


Specyfikacja warunków postępowania - załącznik do postępowania

Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań:

-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.  

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
CZĘŚCI AKCESORIA ZUZYWALNE istotne warunki zamówienia.doc doc 226 2018-11-20 10:49:02 Proceeding
zał. nr 2 PAKIET NR 1 - Zestawienie asortymentowo-cenowe.docx docx 15.62 2018-11-20 10:49:02 Subject of the order
zał. nr 2 PAKIET NR 2 Zestawienie asortymentowo-cenowe.docx docx 15.68 2018-11-20 10:49:02 Subject of the order
zał. nr 2 PAKIET NR 3 Zestawienie asortymentowo-cenowe.docx docx 15.49 2018-11-20 10:49:02 Subject of the order
Zał.nr 2 PAKIET NR 4 Zestawienie asortymentowo-cenowe.docx docx 16.79 2018-11-20 10:49:02 Subject of the order
Zał.nr 2 PAKIET NR 5 Zestawienie asortymentowo-cenowe.docx docx 16.92 2018-11-20 10:49:02 Subject of the order
Zał.nr 2 PAKIET NR 6 Zestawienie asortymentowo-cenowe.docx docx 16.56 2018-11-20 10:49:02 Subject of the order
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 17.72 2018-11-20 10:49:02 Criterion
Załącznik nr 3 umowa.docx docx 33.63 2018-11-20 10:49:02 Criterion
Zał. nr 4 wykaz dostaw.docx docx 18.19 2018-11-20 10:49:02 Criterion
ODPOWIEDŹ.docx docx 19.18 2018-11-21 14:52:43 Public message

Announcements

2018-11-21 14:52 Edyta Janicka Odpowiedz na pytania dotyczące postępowania prowadzonego zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 poz. 1579) na zadanie pn.:
„Dostawa części i materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego wg pakietów'”

ODPOWIEDŹ.docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Pakiet I Proszę o wypełnienie załącznika

zał. nr 2 PAKIET NR [...].docx

1 pc. - (0)
2 Pakiet II Proszę o wypełnienie załącznika

zał. nr 2 PAKIET NR [...].docx

1 pc. 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
3 Pakiet III Proszę o wypełnienie załącznika

zał. nr 2 PAKIET NR [...].docx

1 pc. 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
4 Pakiet IV Proszę o wypełnienie załącznika

Zał.nr 2 PAKIET NR 4 [...].docx

1 pc. 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
5 Pakiet V Proszę o wypełnienie załącznika

Zał.nr 2 PAKIET NR 5 [...].docx

1 pc. 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
6 Pakiet VI Proszę o wypełnienie załącznika

Zał.nr 2 PAKIET NR 6 [...].docx

1 pc. 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 80% Offer value Attachment required

Zał. nr 1 - Formular [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin gwarancji 10% Należy podać jedn z wymienionych terminów gwarancji 12miesięcy/18 miesięcy/ 24 miesiące/30 miesięcy (0)
3 Termin dostawy 10% Należy podać jeden z wymienionych terminów dostawy 2dni/ 4 dni/ 6 dni/ 8 dni/ 11 dni/14 dni (0)
4 Wzór umowy - Proszę zaakceptować wzór umowy Attachment required

Załącznik nr 3 umowa [...].docx

(0)
5 Wykaz dostaw - Proszę wypełnić załacznik Attachment required

Zał. nr 4 wykaz dost [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 660