Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-10-2018 08:58:48 |
Składania : | 30-10-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania rocznego przeglądu okresowego budynku, zlokalizowanego przy ul. Wł. Broniewskiego 15 oraz ul. H. Sienkiewicza 6a w Kamiennej Górze w zakresie przewidzianym art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn zm.).
CPV:71.63.00.00-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego
Informacje niezbędne do wyceny oferty (krótka charakterystyka obiektu):
1.1. przy ul. Wł.Broniewskiego 15:- budynek biurowy podpiwniczony, 4 – kondygnacyjny z dostawionym boksem garażowym (na poziomie piwnicy),- powierzchnia zabudowy – 404,20 m2,- powierzchnia użytkowa – 1 429,20 m2,-budynek wyposażony w instalacje: wodno – kanalizacyjną, elektryczną, telefoniczną,gazową, c.o., c.w.u., alarmową i p.poż.;
1.2. przy ul.Sienkiewicza 6a:- budynek biurowy, podpiwniczony, 3 – kondygnacyjny z przebudowanym (podniesionym)poddaszem,- powierzchnia zabudowy – 541,00 m2,- powierzchnia użytkowa – 2 018,82 m2,-obiekt wyposażony w instalacje: wodno – kanalizacyjną, elektryczną, telefoniczną,c.o., c.w.u., alarmową, wentylacji mechanicznej i p.poż.. Przegląd okresowy przewodów kominowych pozostaje w gestii Zamawiającego. Dla ww.budynków prowadzone są książki obiektów budowlanych. Cenę oferty należy wyszacować biorąc pod uwagę zakres zamówienia oraz obowiązki określone w niniejszym punkcie zaproszenia.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 listopada 2018 r.
Warunki stawiane Wykonawcom:Zakres udzielonego zlecenia obejmował będzie wykonanie przeglądu: technicznego (zakres konstrukcyjno – budowlany i architektoniczny) oraz instalacji gazowych.Przedmiotowy przegląd mogą przeprowadzić wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i o odpowiednim zakresie. Do przedłożonej oferty cenowej należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie sam świadczył usługi nadzoru inwestorskiego wraz do oferty zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, że wyplenił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej:Cena oferty brutto – znaczenie 100%. Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 punktów. Pozostałym ofertom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Warunki płatności: do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Termin składania ofert: do dnia 30 października 2018 r. do godz. 12:00.
Dodatkowe informacje:Prowadzone postępowanie może zakończyć się bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ważnych ofert co nie wymaga pisemnego uzasadnienia bądź podania przyczyny.
UWAGI!
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIAT KAMIENNOGÓRSKI z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;- inspektorem ochrony danych osobowych – e-mail: iod@kamienna-gora.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie rocznego przeglądu okresowego budynku, stanowiącego własność powiatu kamiennogórskiego, zlokalizowanego przy ul. Wł. Broniewskiego 15 oraz ul. H. Sienkiewicza 6a w Kamiennej Górze, znak sprawy: ID.7021.18.2018; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Komunikaty