Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-10-2018 09:03:41 |
Składania : | 11-10-2018 09:00:00 |
Otwarcia : | 11-10-2018 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania i dostawy dwóch jednostronnych tablic informacyjnych - opis przedmiotu zamówienia oraz wzór graficzny tablicy wg załącznika do niniejszego postępowania.
Kod CPV: 30.19.50.00-2 Tablice.
Termin i miejsce dostawy: nie później do dnia 19 października 2018 r.; Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15 (Kancelaria Ogólna).
Termin składania ofert: do dnia 11 października 2018 r. do godz. 09:00.
Rodzaj i opis kryteriów wyboru oferty: cena oferty - waga 100%. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia.
UWAGA!
KLAUZULA INFORMACYJNA RODOZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIAT KAMIENNOGÓRSKI z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;- inspektorem ochrony danych osobowych – e-mail: iod@kamienna-gora.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie trzech tablic informacyjnych, znak sprawy: ID.7011.8.2018;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Komunikaty