Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2018 08:59:19 |
Składania : | 01-10-2018 13:00:00 |
Otwarcia : | 01-10-2018 13:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Gminy Grudziądz zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Jednokrotne koszenie poboczy dróg gminnych wraz z uprzątnięciem i zebraniem trawy na terenie Gmin Grudziądz .
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1.Opis przedmiotu zamówienia: Jednokrotne koszenie poboczy dróg gminnych wraz z uprzątnięciem i zebraniem trawy na terenie Gminy Grudziądz.
Przedmiotem zamówienia jest skoszenie poboczy dróg gminnych wraz z uprzątnięciem i zebraniem trawy na szerokości 1,5 m po każdej stronie drogi, skarp, rowów przydrożnych, dokaszanie przy znakach,słupkach i barierkach drogowych, słupach telekomunikacyjnych, drzewach,krzewach i ogrodzeniach wraz z sprzątnięciem skoszonej trawy. Wykaszanie przy znakach, słupkach i barierkach drogowych, słupach telekomunikacyjnych,drzewach, krzewach, ogrodzeniach, wokół przystanków autobusowych itp. winno odbywać się kosami spalinowymi. Maksymalna wysokość trawy po skoszeniu: 5cm.
Zanieczyszczenia naniesione na jezdnię w wyniku prowadzenia robót związanych z koszeniem poboczy oraz uprzątnięciem i zebraniem skoszonej trawy wykonawca winien natychmiast usunąć.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia sadzonek drzew występujących w pasie drogowym.
Za szkody powstałe w stosunku do osób trzecich w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca i jest zobowiązany do naprawienia wykonanej szkody na własny koszt.
Odpowiedzialność za siebie i zatrudnionych pracowników oraz skutki prawne i materialne złego prowadzenia robót ponosi Wykonawca. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Szacunkowa powierzchnia koszenia: ok. 220.000,00 m2.
W formularzu ofertowym Wykonawca winien podać cenę za 1 m2.
2.Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2018 r.
3.Okres gwarancji: -
4.Warunki płatności: przelew, 30 dni od przedłożenia faktury do siedziby Zamawiającego.
5.Inne istotne warunki zamówienia: -
6.Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 01.10.2018 r. do godz. 13:00 w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Gminy Grudziądz(https://www.platformazakupowa.pl/grudziadz)
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 31.10.2018 r.;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. (56) 45 11 122
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty