Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-05-2018 11:46:17 |
Składania : | 30-05-2018 13:00:00 |
Otwarcia : | 30-05-2018 13:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Gminy Grudziądz zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Dostawę 20 stołów rozkładanych max. dla 12 osób do świetlicy wiejskiej w miejscowości Biały Bór, gmina Grudziądz. Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1.Opis przedmiotu zamówienia: Specyfikacjaprzedmiotu zamówienia: „Dostawa 20 stołów rozkładanych max. dla 12 osób doświetlicy wiejskiej w miejscowości Biały Bór, gmina Grudziądz”
-blat o wymiarach 90 x 90 / 290, wys. 72 – 77 cm
-blat stołu z płyty mdf pokrytej naturalnym fornirem
-grubość blatu około 20 mm-nogi lite drewniane, ostre zewnętrzne
-prowadnice wzmacniane
-w celu uniknięcia uginania, stół musi mieć zastosowaną dodatkową 5-tą nogę
Stoływ trakcie użytkowania będą wielokrotnie składane i rozkładane – sposób montażu5-tej nogi musi uwzględniać wytrzymałość na częste użytkowanie, prowadnicemuszą być trwałe i lekko rozkładające się.
Oferent udzieli 2-letniej gwarancji na zakupiony produkt.
Wofercie prosimy o przedstawienie zdjęcia lub rysunku proponowanego towaru.
Zamówieniebędzie obejmować dostawę około 20 stołów.
Cenapowinna zawierać koszt dostawy towaru do siedziby wskazanej przezZamawiającego.
2. Termin realizacjizamówienia: do 22 czerwca 2018 r.
3. Okres gwarancji: 24miesiące od momentu dostarczenia produktu.
4. Warunki płatności:przelew, 30 dni.
5.Inne istotne warunki zamówienia: -
6.Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.05.2018 r. w formie elektronicznejna Platformie Zakupowej Gminy Grudziądz (https://www.platformazakupowa.pl/grudziadz)
W przypadku pytań:
-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel: (56) 45 111 27
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty