Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Ratuszowej w m. Wronki. (ZP.271.2.13.2018)

Michalina Grzebyta
Urząd Miasta i Gminy Wronki Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 11-04-2018 15:03:36
Składania : 19-04-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1.   Określenie zakresu zamówienia:

 Zakres zamówienia obejmuje: 

a)    roboty rozbiórkowe,

b)    frezowanie nawierzchni asfaltowej,

c)     montaż krawężników i obrzeży betonowych,

d)    oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,

e)     wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 3 cm,

f)     wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 4 cm,

g)    podbudowa z chudego betonu gr. 15 i 20 cm,h)     wykonanie chodnika i zjazdu z kostki brukowej,

i)      wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,

j)     montaż odbojników parkingowych 

Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac.Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. 

Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP.

Termin wykonania zamówienia do 30.05.2018 r. (wykonanie nawierzchni asfaltowej pkt. a - f zakresu zamówienia do dnia 30.04.2018 r.).

2.   Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto:  100% = 100 pkt.

3.   Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia: 

Bartosz Kalitka, tel. nr: 67 25 45 318,adres e-mail: b.kalitka@wronki.pl

4.   Termin składania ofert przez platformę zakupową:

a) Dzień: 19 kwietnia 2018 r.

b) Godzina: 12:00

5.    Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia do 30.05.2018r. (wykonanie nawierzchni asfaltowej pkt. a – f zakresu zamówienia do dnia 30.04.2018 r.).

6.    Okres gwarancji:  36 miesięcy.

7.    Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę(po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będziedzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 8.    Opis  sposobu przygotowania oferty:

1)   Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysów ofertowych, opracowanych w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego ( załącznik nr 2 ). 

2)   Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1)  cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego sporządzonych w oparciu o kosztorysy ofertowe Zamawiającego.

3)Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia –wszystkie elementy, wymienione w załączniku nr 2. 

9.    Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.formularz ofertowy-sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

10.  Informacje dodatkowe:Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

 Załączniki:

1.     Formularz ofertowy

2.     Kosztorys ofertowy

3.     Projektumowy

4.     Projekt budowlano - wykonawczy

5.     Szczegółowa specyfikacja techniczna

6.     Projektstałej organizacji ruchu

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1_Formularz ofertowy.docx docx 22.8 2018-04-11 15:03:36 Postępowanie
Załącznik 2_Kosztorys_ofertowy.pdf pdf 85.11 2018-04-11 15:03:36 Postępowanie
Załącznik 3_Projekt umowy.doc doc 85 2018-04-11 15:03:36 Postępowanie
Załącznik 4_Projekt budowlano wykonawczy.rar rar 5760.95 2018-04-11 15:03:36 Postępowanie
Załącznik 5_Szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf pdf 1071.36 2018-04-11 15:03:36 Postępowanie
Załącznik 6_Projekt stałej organizacji ruchu.rar rar 37532.08 2018-04-11 15:03:36 Postępowanie
Załącznik 1_Formularz ofertowy.docx docx 22.8 2018-04-11 15:03:36 Przedmiot zamówienia
Załącznik 2_Kosztorys_ofertowy.pdf pdf 85.11 2018-04-11 15:03:36 Przedmiot zamówienia
Załącznik 3_Projekt umowy.doc doc 85 2018-04-11 15:03:36 Przedmiot zamówienia
Załącznik 4_Projekt budowlano wykonawczy.rar rar 5760.95 2018-04-11 15:03:36 Przedmiot zamówienia
Załącznik 5_Szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf pdf 1071.36 2018-04-11 15:03:36 Przedmiot zamówienia
Załącznik 6_Projekt stałej organizacji ruchu.rar rar 37532.08 2018-04-11 15:03:36 Przedmiot zamówienia
Zawiadomienie o unieważnieniu.pdf pdf 104.81 2018-04-19 14:12:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-04-19 14:12 Michalina Grzebyta Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Ratuszowej w m. Wronki. (ZP.271.2.13.2018) 1. Określenie zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) frezowanie nawierzchni asfaltowej, c) montaż krawężników i obrzeży betonowych, d) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, e) wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 3 cm, f) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 4 cm, g) podbudowa z chudego betonu gr. 15 i 20 cm,h) wykonanie chodnika i zjazdu z kostki brukowej, i) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, j) montaż odbojników parkingowych Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac.Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP. Termin wykonania zamówienia do 30.05.2018 r. (wykonanie nawierzchni asfaltowej pkt. a - f zakresu zamówienia do dnia 30.04.2018 r.). 2. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto: 100% = 100 pkt. 3. Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia: Bartosz Kalitka, tel. nr: 67 25 45 318,adres e-mail: b.kalitka@wronki.pl 4. Termin składania ofert przez platformę zakupową: a) Dzień: 19 kwietnia 2018 r. b) Godzina: 12:00 5. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert). Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia do 30.05.2018r. (wykonanie nawierzchni asfaltowej pkt. a – f zakresu zamówienia do dnia 30.04.2018 r.). 6. Okres gwarancji: 36 miesięcy. 7. Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę(po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będziedzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 8. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysów ofertowych, opracowanych w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego ( załącznik nr 2 ). 2) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego sporządzonych w oparciu o kosztorysy ofertowe Zamawiającego. 3)Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia –wszystkie elementy, wymienione w załączniku nr 2. 9. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.formularz ofertowy-sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 10. Informacje dodatkowe:Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia. Załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy 3. Projektumowy 4. Projekt budowlano - wykonawczy 5. Szczegółowa specyfikacja techniczna 6. Projektstałej organizacji ruchu

Załącznik 1_Formular [...].docx

Załącznik 2_Kosztory [...].pdf

Załącznik 3_Projekt [...].doc

Załącznik 4_Projekt [...].rar

Załącznik 5_Szczegół [...].pdf

Załącznik 6_Projekt [...].rar

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Okres gwarancji - 36 miesięcy. proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 129