Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wyprodukowanie i sukcesywne - stosownie do złożonego każdorazowo zapotrzebowania - dostarczanie do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych w 2018 roku

Emil Fuzowski
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRK
Termin:
Zamieszczenia : 22-11-2017 13:38:39
Składania : 30-11-2017 15:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest:
Wyprodukowanie i sukcesywne - stosownie do złożonego każdorazowo zapotrzebowania - dostarczanie do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych, zgodnych z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1038), oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 585).

L.P. Opis przedmiotu zamówienia Przewidywana ilość w szt.
1. Tablice zwyczajne:
a/ Samochodowe jednorzędowe 11.200 szt.
b/ Samochodowe dwurzędowe 100 szt.
c/ Motocyklowe 400 szt.
d/ Motorowerowe 200 szt.
2. Tablice tymczasowe:
a/ Samochodowe jednorzędowe 18 szt.
b/ Motocyklowe 4 szt.
c/ Motorowerowe 4 szt.
3. Tablice indywidualne:
a/ Samochodowe jednorzędowe 20 szt.
b/ Samochodowe dwurzędowe 4 szt.
c/ Motocyklowe 4 szt.
4. Tablice zabytkowe;
a/ Samochodowe jednorzędowe 10 szt.
b/ Samochodowe dwurzędowe 4 szt.
c/ Motocyklowe 2 szt.

Zamawiający zastrzega, że podane w powyższej tabeli ilość tablic są szacunkowe. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu, uzależniona jest od wielkości zapotrzebowania. Dostawa, nie musi objąć również wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych w formularzu ofertowym.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

2. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełniania:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania:

1) są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie:
a) Załączonego do oferty, poświadczonego za zgodność z oryginałem - Zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, wydane przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy (zgodnie z art. 75a, 75aa, 75ab 75ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.);
b) Załączonego do oferty, poświadczonego za zgodność z oryginałem, ważnego Certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w załączniku Nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity : Dz. U. z 2016 r., poz. 1038);
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie:
Załączonych do oferty, dokumentów potwierdzających należyte wykonanie min. 2 podobnych zamówień w okresie ostatnich 3 lat;

3. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania:
od dnia 01 stycznia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r.
2) terminy i warunki płatności: w ciągu 21 dni, po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata następować będzie przelewem na rachunek Wykonawcy.
3) długość rękojmi / gwarancji: 3 lata.
4. Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
X tak
Dopuszcza się zmianę stawki VAT w razie ustawowej zmiany przepisów o VAT, stosownie do zmian dokonywanych w tym zakresie (§ 3 ust. 4 wzoru umowy).
(należy określić rodzaj przewidywanych zmian i warunki /okoliczności ich wprowadzenia)

5. Zamówienia uzupełniające: nie

6. Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium – Cena (całkowita wartość brutto przedmiotu zamówienia).
X Cena waga kryterium 100 %

Oferta z najniższą wartością przedmiotu zamówienia (brutto w złotych), zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

7. Wymagania dotyczące oferty:
1) termin składania ofert:
do dnia 30 listopada 2017 r. do godziny 15.30 .
2) ofertę należy złożyć:
X elektronicznie, tj.:
przedstawić na platformie zakupowej*

8. Załączniki do oferty:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikiem
2) podpisany i zaparafowany na każdej stronie wzór umowy zgodny ze wzorem, wraz z załącznikiem do umowy;
3) poświadczone za zgodność z oryginałem - Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, wydane przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy (zgodnie z art. 75a, 75aa, 75ab 75ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.);
4) poświadczony za zgodność z oryginałem, ważny Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w załączniku Nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity : Dz. U. z 2016 r., poz. 1038);
5) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie min. 2 podobnych zamówień w okresie ostatnich 3 lat.
9. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
5) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
7) Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
 na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
 wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
8) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób,
w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
9) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
10. Osoba do kontaktu:

Emil Fuzowski - Koordynator Zespołu ds. rejestracji pojazdów w Referacie Komunikacji
Tel: 44 732-76-91, 732-18-18, e-mail: e.fuzowski@piotrkow.pl
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego; ul. Szkolna 28, wejście B

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 2322.89 2017-11-22 13:38:39 Postępowanie
Formularz oferty.pdf pdf 384.24 2017-11-22 13:38:39 Postępowanie
Wzor umowy.pdf pdf 2620.56 2017-11-22 13:38:39 Postępowanie
Zalacznik do formularza oferty.pdf pdf 323.28 2017-11-22 13:38:39 Postępowanie
Opis przedmiotu zamowienia.pdf pdf 221.46 2017-11-22 13:38:39 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2017-12-01 15:05 Emil Fuzowski W wyniku przeprowadzonego postępowania, jako najkorzystniejsza, z uwagi na zaoferowanie najniższej ceny za realizację zamówienia (netto: 88286,20 zł.), została wybrana oferta firmy P.P.H.U WIKU Janusz Wlaźlak, ul Daniłowskiego 37 97-300 Piotrków Trybunalski.
2017-12-01 13:46 Emil Fuzowski W wyniku przeprowadzonego postępowania, jako najkorzystniejsza, z uwagi na zaoferowanie najniższej ceny za realizację zamówienia, została wybrana oferta firmy P.P.H.U WIKU Janusz Wlaźlak.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tablice rejestracyjne Opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamo [...].pdf

1 rok - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - Termin realizacji każdej partii zamówienia: 3 dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania (wtórniki - 3 dni). (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy. (0)
3 Warunki płatności - W ciągu 21 dni, po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata następować będzie przelewem na rachunek Wykonawcy. (0)
4 Cena 10% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 578