- Strona główna
- Postępowanie ID 1042171
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
22/DDS/2024 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi psychologa dla 40 podopiecznych w Dziennym Domu Senior+ w Starachowicach w ramach umowy zlecenia.
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Pocheć
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-27 14:30:00
-
Składania2024-12-31 09:30:00
-
Otwarcie ofert2024-12-31 09:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
22/DDS/2024
Nazwa i adres zamawiającego
-
Zamawiający:
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
Dział: Dzienny Dom Senior+
ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Nr tel. 668-216-211
Adres WWW: cus.starachowice.eu
email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu
1.Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi psychologa dla 40 podopiecznych w Dziennym Domu Senior+ w Starachowicach w ramach umowy zlecenia. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie grupowych spotkań jak i indywidualnych rozmów z podopiecznymi wyżej wymienionym ośrodku wsparcia. Konsultacje psychologa będą opierać się na rozwoju i pogłębianiu zainteresowań, poprawie jakości życia, opóźnieniu procesów zapominania, pomocy w odnajdywaniu pozytywnych aspektów życia codziennego, pomocy w radzeniu sobie z samotnością, stanami depresyjnymi oraz innymi metodami wsparcia wynikającymi z bieżących potrzeb podopiecznych. Co skutkować będzie zminimalizowaniu objawów i/lub skutków demencji oraz stymulowaniu osób starszych do aktywności umysłowej.
Usługa będzie organizowana w siedzibie Zamawiającego, Dzienny Dom Senior+ w Starachowicach w gabinecie umożliwiającym rozmowy indywidualne, oraz na sali ogólnodostępnej dla wszystkich podopiecznych.
Zamawiający zapewnia Wykonawcy nieodpłatnie miejsce świadczenia usług w lokalu należącym do Zamawiającego, tj. przestronna, wielofunkcyjna, klimatyzowana sala o powierzchni 100 m2 mieszcząca się pod adresem: Aleja Armii Krajowej 28, 27-200 Starachowice, posiadająca stoły, krzesła odpowiednie do przeprowadzenia tego typu zajęć, komputer, rzutnik, głośniki, mikrofon.
Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 – 16.00, po wcześniejszym uzgodnieniu harmonogramu spotkań z Zamawiającym.
Maksymalna szacunkowa ilość usług to: 6 godzin tygodniowo w godzinach od 10:00 do 13:00. Łączna przewidziana ilość godzin na rok 2025 wynosi 156.
Czas trwania jednego warsztatu wynosi minimum 60minut.
Zamawiający zastrzega, iż usługa powinny mieć formę pogadanki, wykładu, pracy w grupie z wykorzystaniem materiałów przygotowanych i zapewnionych do zajęć przez Wykonawcę.
Zamawiający ma prawo przeprowadzania kontroli jakości i zadowolenia z usług.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie jego realizacji.
Zajęcia odbywać się będą według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. Harmonogram będzie zawierał informację o dacie godzinie i rodzaju zajęć oraz imię i nazwisko Instruktora. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony po wyłonieniu Wykonawcy.
Informacje o zmianach w harmonogramie Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie najpóźniej 3 dni przed planowaną zmianą grafików.
Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia usługi psychologicznej zgodnie ze złożoną ofertą.
W trakcie realizacji zamówienia każdorazowo w przypadku zmiany Instruktora warsztatów Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić Instruktora o nie gorszych kwalifikacjach.
Realizacja usług wymaga bezwzględnego przestrzegania wytycznych sanitarno-epidemiologicznych zarówno przez uczestników jak i Wykonawcę, Instruktora.
Do obowiązków Wykonawcy i instruktorów należeć będzie:
Realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z ustalonym harmonogramem na dany miesiąc,
Przed rozpoczęciem zajęć zapoznanie się z obowiązującym w obiekcie Regulaminem,
Zorganizowanie we własnym zakresie programu i materiałów na spotkania.
Punktualne rozpoczynanie zajęć,
Wykonawca i instruktorzy realizujący przedmiot zamówienia są odpowiedzialni za:
Bezpieczeństwo osób przebywających na Sali podczas prowadzenia warsztatów dbania o ciało i urodę
Właściwe użytkowanie powierzonego sprzętu i wyposażenia Sali udostępnionej przez Zamawiającego,
Nadzór nad powierzonymi materiałami i narzędziami pracy,
Używanie sprzętu udostępnionego przez Zamawiającego zgodnie z przeznaczeniem.
Wykonawcy i Instruktorom realizującym przedmiot zamówienia zabrania się wprowadzania do Sali zajęć osób nieupoważnionych.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV:
85121270-6- Usługi psychologa
3. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym.
Wykonawca musi posiadać:
obywatelstwo polskie
wykształcenie wyższe z zakresu psychologii uzupełnionej udokumentowanymi kwalifikacjami upoważniającymi do prowadzenia terapii psychologicznej
doświadczenie w pracy jako psycholog (mile widziane doświadczenie w pracy z osobami starszymi minimum 2 lata)
pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
prawo do wykonywania zawodu.
4. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
4.1.Termin wykonania zamówienia – od podpisania umowy do 19.12.2025 r.
4.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip., 27-200 Starachowice
5. Kryteria oceny ofert.
5.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: najniższą ceną brutto za godzinę usługi.
5.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:
-
Cena (waga 100%)
Cena brutto
5.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 100 pkt
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty
6. Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1;
b) wykształcenie wyższe, specjalizacja psychologia
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 3
c) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997
d) oświadczanie iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497)-
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
7. Inne istotne warunki
7.1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym
ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana
informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie
dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy
zakupowej OpenNexus.
7.2. Zamawiający
zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru
oferty.
7.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
Jeżeli wykonawca jest zwolniony z opłat VAT, winien na fakturze lub rachunku umieścić stosowny zapis.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?