- Strona główna
- Postępowanie ID 1042165
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
KZP.382.13.2024 „Dostawa ambulansu (karetki) z wyposażeniem na potrzeby Instytutu Medycznego dla kierunku Ratownictwo Medyczne ANS w Nowym Targu”
Wystawiający
-
UżytkownikSabina Krauzowicz-Gazda
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-27 17:08:00
-
Składania2025-01-10 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-10 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ambulansu (karetki) z wyposażeniem na potrzeby Instytutu Medycznego dla kierunku Ratownictwo Medyczne ANS w Nowym Targu.
Przedmiotem
zamówienia jest również uruchomienie z wykazaniem poprawności działania
przedmiotu zamówienia, w terminie ustalonym z Zamawiającym,
a także instruktaż,
szkolenie.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)/ Opis Parametrów Technicznych stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – zał. nr 5 do SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczony ambulans (karetkę) z wyposażeniem, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi
minimum 24 miesiące.
Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowany w min. 2024 roku (wyjątkowo w 2023 r. (pojazd) – szczegóły zawiera zał. nr 1 do SWZ – Opis parametrów technicznych – OPZ), kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Do ambulansu (karetki) z wyposażeniem musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że termin składania ofert został zmieniony na 10.01.2025 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia o godz. 10:30.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?