- Strona główna
- Postępowanie ID 1040941
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WIM 271.2.101.2024 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej modernizacji istniejącego wielofunkcyjnego boiska przyszkolnego z infrastrukturą techniczną na terenie Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Waryńskiego 1 w Bydgoszczy
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Pabian
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-20 10:57:00
-
Składania2025-01-03 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.101.2024 z dnia 19.12.2024 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2024.1320 t.j.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
Nazwa zadania: Budowa, przebudowa i modernizacja budynków oświatowych oraz boisk przyszkolnych.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej modernizacji istniejącego wielofunkcyjnego boiska przyszkolnego z infrastrukturą techniczną, budowy bieżni lekkoatletycznej, boiska do badmintona oraz skoczni z rozbiegiem do skoku w dal o programie funkcjonalnym zgodnym z programem „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej” na terenie Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Waryńskiego 1 w Bydgoszczy (dz. nr ew. 3/1, 17/127 obr. 75). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach nr 1-3 do niniejszego zapytania.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej: sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy/przebudowy/remontu boiska o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą techniczną.
4. Załączniki do zapytania:
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) mapa zasadnicza skala 1:500,
3) wzór umowy,
4) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
5) oświadczenie Wykonawcy dot. wykluczenia (do wypełnienia przez Oferenta),
6) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez Oferenta).
Uwaga: wybranemu wykonawcy zostanie przekazana archiwalna dokumentacja pn. „Rozbudowa i przebudowa boiska wielofunkcyjnego z infrastrukturą techniczną, boiska do badmintona oraz skoczni do skoku w dal na terenie ZS nr 7 przy ul. Waryńskiego 1”.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) dopuszcza się prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 4 m-ce od daty zawarcia umowy, w tym 3 m-ce od daty zawarcia umowy – przedmiot opisany w pkt. 2, ppkt. 1-3 OPZ.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 437,
Bernadeta Bała, Główny Specjalista WIM (inspektor nadzoru br. konstr.-bud.) – tel. 52 58 58 653.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 03.01.2025r. o godz. 9.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć: oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia (podpisany zał. nr 5) oraz wykaz wykonanych usług (wypełniony zał. nr 6) wraz z referencjami poświadczającymi prawidłowe wykonanie umowy.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
„W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024
Bydgoszcz, 19.12.2024 r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?