- Strona główna
- Postępowanie ID 1040226
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod
linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DPiZP.2610.23.2024 Zakup usługi wsparcia systemu Contact Center na okres 24 miesięcy
Wystawiający
-
UżytkownikDział Zamówień Publicznych
-
Organizacja
-
OddziałCentrala
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-19 09:54:00
-
Składania2025-01-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-22 11:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dz.U.U.E
2. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)
3. Załącznik nr 5 do Umowy – treść załączników nr 5, 6, 8, 12 i 14 Polityki bezpieczeństwa informacji w ARiMR
4. Załącznik nr 7 do SWZ ESPD (JEDZ)
5. Materiał pomocniczy - formularze w wersji edytowalnej word
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?