- Strona główna
- Postępowanie ID 1038287
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DRS.026.2.2024 Usługi pogrzebowe dla osób, wobec których organem zobowiązanym do pokrycia kosztów pogrzebu jest Gmina Starachowice
Wystawiający
-
UżytkownikIwona Zaborska
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-16 11:39:00
-
Składania2024-12-20 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-20 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego:
DRŚ.26.2.2024
Starachowice, dnia 16.12.2024 r.
Zapytanie ofertowe
Sprawowanie
kompleksowych usług pogrzebowych dla osób, wobec którym organem zobowiązanym do
sprawowania pogrzebu jest Gmina Starachowice
I.
Nazwa
i adres Zamawiającego
Zamawiający: Centrum Usług
Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice
Godziny
pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
Nr tel. 41 275 41 41wew. 249
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na
podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze
środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł,
wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach z dnia 28.12.2023r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III. Przedmiot zamówienia
Część 1. Przedmiotem
zamówienia są kompleksowe usługi
pogrzebowe dla osób, wobec których organem zobowiązanym do sprawienia pogrzebu
jest Gmina Starachowice (zgodnie z Uchwałą Nr XV/17/2019 Rady Miejskiej w
Starachowicach z dnia 19.12.2019 r. w sprawie ustalenia sposobu sprawiania
pogrzebu przez Gminę Starachowice) w okresie od stycznia do grudnia 2025 r. ma ustawowy
obowiązek sprawienia pogrzebu, tj.:
a) przechowywaniem ciała w chłodni do
czasu pogrzebu,
b) przygotowaniem zwłok do pochówku, w
tym umycie i ubranie,
c) zapewnieniem nowej oraz kompletnej
bielizny, odzieży i obuwia dla zmarłego w przypadku jej
braku,
d) przewozem zwłok, zapewnieniem
karawanu do przewiezienia zwłok z miejsca zgonu do miejsca pochówku (w tym
koszt worka na ciało),
e) zakupem trumny drewnianej lub urny,
f) dokonaniem kremacji ciała,
g) zapewnieniem miejsca na grób (w tym
wszystkie czynności związane z wykupieniem miejsca na cmentarzu, zapewnieniem
opłaty eksploatacyjnej, wypełnieniem deklaracji pogrzebowej),
h) pochówkiem (w tym wykonaniem grobu
ziemnego, wpuszczeniem trumny do grobu, zasypaniem i zamknięcie grobu lub
umieszczeniem urny w wyznaczonym do tego miejscu – mogile zbiorowej),
i) obsługą przy pogrzebie oraz
zapewnieniem ceremonii pogrzebowej (w tym odpowiednio do wyznania zmarłego
zapewnieniem uczestnictwa żałobników, podjęciem czynności przez duchownego,
organistę, grabarza, rozwieszenie 2 szt. nekrologów),
j) oznaczeniem grobu/miejsca złożenia
urny znakiem wyznania zmarłego (w tym krzyża drewnianego) i tabliczką z
imieniem i nazwiskiem oraz datą urodzenia i zgonu lub odpowiednio „NN”
k) innymi niezbędnymi czynności
związanymi ze sprawieniem pogrzebu, wynikającymi z okoliczności zgodnie z
wyznaniem zmarłego, prawem i miejscowymi zwyczajami
Część 2.
Przedmiotem zamówienia jest sprawienia kompleksowych usług pogrzebowych dla
osób, wobec których organem zobowiązanym do pokrycia kosztów pogrzebu jest
Gmina Starachowice (zgodnie z Uchwałą Nr XV/17/2019 Rady Miejskiej w
Starachowicach z dnia 19.12.2019r. w sprawie ustalenia sposobu sprawiania
pogrzebu przez Gminę Starachowice), tj. sprawienia pochówku dzieci martwo
urodzonych, w przypadku których, matka dziecka/ojciec dziecka/inna osoba
uprawniona w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 31.01.1959r. o cmentarzach
i chowaniu zmarłych, rezygnuje z przysługującego im prawa do pochowania
zwłok/szczątków dziecka martwo urodzonego i decyduje o pozostawieniu w szpitalu szczątków celem
pochówku, zgodnie z zasadami pochówku organizowanego przez Centrum Usług
Społecznych w Starachowicach; jednocześnie matka dziecka/ojciec dziecka/inna
osoba uprawniona rezygnuje z ewentualnego prawa do zasiłku pogrzebowego:
a) przechowywaniem zwłok dzieci
martwo urodzonych w chłodni do czasu pochówku,
b) przewozem zwłok do miejsca
pochówku,
c) zakupem trumny dla zwłok
dzieci martwo urodzonych,
d) dokonaniem kremacji zwłok,
f) pochówkiem (w tym
umieszczeniem urny lub trumny w wyznaczonym do tego miejscu – mogile zbiorowej).
Usługi
świadczone będą w oparciu o umowę cywilno-prawną.
W przypadku
rezygnacji z niektórych elementów usługi Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
zastrzega sobie prawo w umowach z wykonawcami usługi pogrzebowej zmniejszenia
wynagrodzenia za pogrzeb, proporcjonalnie do ilości faktycznie wykonanych
elementów składających się na całość usługi pogrzebowej.
W związku z tym, wynagrodzenie będzie pomniejszone o cenę jednostkową elementu
składowego usługi pogrzebowej, niewykonanego przez wykonawcę pogrzebu.
Kod CPV:
98371000-4 Usługa pogrzebowa
IV. Warunki
udziału w postępowaniu.
Wykonawca
musi realizować przedmiot zamówienia osobiście w tym celu konieczne jest prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie określonym w PKD.
V. Termin
wykonania zamówienia.
Wymagany termin realizacji
zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
VI. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej
oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny.
4.
Oferta winna zawierać:
·
wypełniony formularz
stanowiący wykaz usług składających się na kompleksową usługę pogrzebową zgodny
w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia;
·
wypełniony formularz
Załącznika nr 2 do niniejszego zaproszenia;
·
kopie dokumentów poświadczających prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym
w PKD;
·
oświadczenie dotyczące
przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego –
stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
VII. Opis sposobu
przygotowania i złożenia oferty
1.
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z
informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z
wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
2.
Podana w ,,Formularzu ofertowym’’ cena oferty musi
uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym rabaty,
upusty, podatek VAT w ustawowej wysokości i nie może ulec zmianie w trakcie
trwania umowy.
3.
Cena oferty musi być wyrażona w PLN.
4.
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w
języku polskim (każdy dokument złożony w języku innym iż polski musi być
złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.
Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu
wyłącznie jedną ofertę.
6.
Ofertę należy złożyć za pomocą dostępnej platformy Open
Nexus poprzez wypełnienie formularza wraz z wymaganymi załącznikami.
7.
Nie dopuszcza się składania ofert za pomocą faxu,
poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, kurierem, osobiście.
8.
Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać
oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień oferty.
9.
Oferta zawiera: formularz ofertowy wypełniony na
platformie OpenNexus wraz z wypełnionymi i załączonymi załącznikami
(załączone do postępowania).
10. Termin
składania ofert upływa 20.12.2024 r. do godz. 12.00. Oferty
złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
11. Otwarcie
ofert nastąpi 20.12.2024 r. o godz. 12.05.
VIII. Inne istotne warunki
1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w
tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między
Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się
pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.
2.
Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć
się brakiem wyboru oferty.
IX. Płatność
1. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy należący
do Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury.
2. Ponadto w związku z centralizacją VAT
Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa
podmioty tj. Nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.
Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania: Iwona Zaborska,
Dział Realizacji Świadczeń, tel. 41 274 71 92 wew. 249
DYREKTOR
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
/-/
mgr Wioletta Grosicka
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?