Zamawiający:
Gmina Szubin z siedzibą w Szubinie przy ulicy Kcyńskiej 12, 89-200 Szubin, reprezentowana przez Burmistrza Szubina Artura Michalaka, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Wioletty Martek.
Dane kontaktowe Zamawiającego:
Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin,
tel. 52-391-07-23, patryk.dzikowski@szubin.pl
Podstawa prawna:
• Procedura prowadzona jest w trybie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej progu ustalonego na podstawie art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579)
• Podstawa prawna udzielenia zamówienia: Zarządzenie nr 0050.1.7.2017 Burmistrza Szubina z dnia 27 stycznia 2017r.w sprawie „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro w Urzędzie Miejskim w Szubinie”
• W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bombek promocyjnych, reklamowych, z nadrukiem.
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
This site uses cookie files to provide best quality services. By continuing to use the site or clicking "accept", you agree to use them. Accepting cookies, you also accept files used in cooperation with our partner Google, which may transfer data, including potentially personal data, outside the European Union and the European Economic Area without an adequate level of personal data protection, in particular to the United States of America. (hereinafter: USA). Therefore, there is a possibility that unauthorized entities, including in particular the US government authorities, may gain access to this data. More information on the use of cookies and our partners can be found in our
privacy policy.
Announcements