- Strona główna
- Postępowanie ID 1029496
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie usługi wycinki drzew wynikających z decyzji administracyjnych.
Wystawiający
-
UżytkownikMarta KACZMAREK-SZEWCZAK
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-03 08:29:00
-
Składania2024-12-04 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-04 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
82-300 Elbląg
ul. Kwiatkowskiego 15
tel. 261 312 842
Poczta elektroniczna:
b.kurzynska@ron.mil.pl
k.wojdon@ron.mil.pl,
m.kaczmarek-szewczak@ron.mil.pl,
Godziny pracy:
poniedziałek – czwartek: 700-1530
piątek: 700-1300
Do przeprowadzenia procedury mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
Procedura prowadzona jest w języku polskim na portalu platformazakupowa.pl
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wycinkę 18 szt. drzew zgodnie z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi, wraz z frezowaniem pni.
Termin realizacji Usługi: do dnia 12.12.2024 r.
Miejsca świadczenie usług: 14-500 Braniewo, ul. Wojska Polskiego 7, ul. Sikorskiego 41
Warunki płatności - przelew 30 dni od daty wystawienia faktury (po zrealizowanej usłudze), na podstawie protokołu odbioru usługi.
Wymagania dodatkowe:
a) 21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej,
b) 21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,
c) wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę.
Ponadto:
a) Oferty należy złożyć na portalu platformazakupowa.pl, w terminie do dnia 04.12.2024 r. do godz. 9:00.
b) Wykonawca oblicza cenę oferty brutto (uwzględniając należny podatek VAT) w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. Cena ta musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie przy realizacji zamówienia, a także rabaty, bonifikaty, upusty itp.
c) Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie zaoferowanych cen. Negocjacje mogą być przeprowadzone w formie wymiany informacji mailem.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzonego postępowania.
f) Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja.
Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-04
10:06:16
|
Marta KACZMAREK-SZEWCZAK |
Szanowni
Państwo, w załączeniu przesyłam raport wyboru oferty. Marta Kaczmarek-Szewczak Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?