- Main page
- Proceeding ID 1027022
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
OLI.26.11.2024.BG Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek - TUSZE
Wystawiający
-
UżytkownikBartosz Grzęda
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-12-02 01:19:00
-
Placing offers2024-12-04 14:15:00
-
Opening of offers2024-12-04 14:30:00
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Proszę o podawanie cen jednostkowych za 1 sztukę / komplet / opakowanie. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Wykonawca gwarantuje, że zaoferowane w postępowaniu materiały biurowe są nowe, nie były używane, nie są powystawowe (rok produkcji - nie wcześniej niż 2024 rok), są zapakowane w oryginalnych opakowaniach oraz spełniają wymagania określone w zapytaniu przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Announcements
Send a message to buyer
2024-12-02
21:57:15
|
Bartosz Grzęda |
Zamawiający informuję o pytaniu, które wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "Czy w pozycjach których nie ma określone rodzaj materiału jako " oryginał " dopuszczają Państwo materiały zamienniki?" Zamawiający informuję iż w przypadku tuszy - dopuszczamy tylko oryginały, omyłkowo błąd w opisie. |
Subject of the request
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?