IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zadanie 1 - 1300,00 PLN
Zadanie 2 - 800,00 PLN
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zobowiązanie do wymiany sprzętu na nowy | 20,00 |
Okres gwarancji jakości dla sprzętu | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści
oferty dotyczących terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz
zakresu przedmiotowego zamówienia na niżej określonych zasadach:
1) Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy
opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie
okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po
zawarciu umowy:
a) gdy zajdzie konieczność wykonania zamówień dodatkowych które będą
niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia zamówienia objętego
umową podstawową
b) wystąpienie warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość
prowadzenia zamówienia jak:, powódź (czas niezbędny na ustąpienie wody z
zalanego terenu i możliwość kontynuacji), które uniemożliwiają
prowadzenie usług i dostaw,
c) wstrzymania dostaw przez organy administracji publicznej,
d) zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady
odbierania i zagospodarowania odpadów.
2) Poza przypadkami określonymi wyżej, istotne zmiany postanowień
zawartej umowy będą mogły nastąpić w razie zaistnienia, po zawarciu
umowy:
a) przypadku siły wyższej, lub
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym również zmiany stawki
podatku VAT.
2 Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy:
1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań technicznych,
technologicznych, innych materiałów i urządzeń niż przewidziane w SIWZ
pod warunkiem, że:
a) zamienne materiały i urządzenia będą miały lepsze parametry
techniczne, bez pogorszenia warunków eksploatacyjnych,
b) zmiany te spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację
wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych
materiałów i urządzeń,
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia
pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego
kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d) zmiana zakresu dostaw, które wykonawca powierzył podwykonawcom a
które określone są w złożonej ofercie i niniejszej umowy.
3 Pozostałe zmiany.
1) możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w
przypadku wszczęcia postępowania upadłościowego lub otwarcia likwidacji
Wykonawcy,
2) możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia i
negatywnych skutków dla Zamawiającego w sytuacji zmiany przepisów prawa
powodujących istotne zmiany formalno– prawne .
3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego zakresu
zamówienia, w sytuacji której nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy a nie powstałej z winy Zamawiającego ani Wykonawcy,
maksymalnie do wysokości 20% wartości umowy bez żadnych negatywnych
skutków prawnych i finansowych.
4 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które
Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do
wyrażenia takiej zgody.
5 Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 PZP nie stanowią:
1) zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno – administracyjną
np. zmiana kont bankowych, procedur związanych z uregulowaniem płatności
wobec podwykonawców,
2) zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów między Stronami,
3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach PZP
6 Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w
stosunku do treści oferty Wykonawcy. Katalog zmian określa projekt
umowy, stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ
7 Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w
przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z
dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o
pracowniczych planach kapitałowych
- i wskazane wyżej zdarzenia będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez wykonawcę.
a) Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie
przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust.1 może wystąpić
do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w
zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz
dokumentami niezbędnymi do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o
których mowa w ust.1 mają wpływ na koszty wykonania umowy przez
Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiana tych kosztów uzasadnia zmianę
wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, a w
szczególności:
szczegółową kalkulację proponowanej nowej wysokości wynagrodzenia
Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji w tym zakresie w
stosunku do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę,
przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania
umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych
kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi
prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak np. umowy o pracę lub
dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń.
b) W terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt a,
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez
przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (np.
zażądać oryginałów złożonych dokumentów do wglądu lub kopii tych
dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem).
c) Zamawiający w terminie 30 dni od otrzymania kompletnego wniosku
zajmie wobec niego pisemne stanowisko. Za dzień przekazania stanowiska
uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla
Wykonawcy.
d) Zamawiający najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie
przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 1 może przekazać
Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy, w przypadku wydania
przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust.1
e) Wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w
zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów.
f) Przed przekazaniem wniosku, o którym mowa w lit. d, Zamawiający może
zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie
wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów złożonych dokumentów do wglądu lub
kopii tych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem)
niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w
ust.1 , mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w
jakim stopniu zmiana tych kosztów uzasadnia zmianę wysokości
wynagrodzenia. Rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający.
Postanowienia lit. c-d) stosuje się odpowiednio, z tym, że Wykonawca
jest zobowiązany w każdym przypadku do zajęcia pisemnego stanowiska w
terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku od Zamawiającego.
g) Jeżeli w trakcie procedury opisanej w lit. a-f zostanie wykazane, że
zmiany, o których mowa w ust. 1 uzasadniają zmianę wysokości
wynagrodzenia, Strony uzgodnią treść aneksu do umowy oraz podpiszą
aneks, z zachowaniem zasady zmiany wysokości wynagrodzenia w kwocie
odpowiadającej zmianie kosztów wykonania umowy wywołanych przyczynami
określonymi w ust.1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-17, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zadanie 1
-Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
2014-2020, Oś priorytetowa I. Powszechny dostęp do szybkiego internetu,
Działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości
dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”,
Zadanie 2 - Zamówienie jest współfinansowane z Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie nr 1 - Dostawa 15 szt. komputerów typu All in One na potrzeby projektu – „Zdalna Szkoła + - Gmina Lubenia” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa
15 szt. komputerów typu All in One na potrzeby projektu – „Zdalna
Szkoła + - Gmina Lubenia” o wymaganiach jak niżej:
Sprzęt wraz z oprogramowaniem
Typ Komputer z ekranem o przekątnej min 23,8""" o maksymalnej
rozdzielczości 1920x1080 z podświetleniem LED z powłoką
przeciwodblaskową. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz
producenta
Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji
biurowych, dostępu do sieci Internet, poczty elektronicznej, obsługi
aplikacji i platform edukacyjnych i aplikacji obliczeniowych
Procesor Zaoferowany procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark
wynik min.: 7600 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować
sie na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php )
Pamięć operacyjna RAM 8GB DDR4 o częstotliwości taktowania 2666 MHz,
możliwość rozbudowy do 32GB
Parametry pamięci masowej
Dysk wewnętrzny SSD o minimalnej pojemności 256 GB
Karta graficzna Grafika z pamięcią współdzieloną z systemem operacyjnym,
karta powinna osiągać w testach: PassMark - G3D Mark wynik min. 1470
punktów. (https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html)
Inne Wbudowany mikrofon, głośniki, kamera internetowa, Wifi, Bluetooth
oraz port LAN
Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami Oferowany model
komputera musi posiadać certyfikat producenta oprogramowania,
potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu z systemem
operacyjnym preinstalowanego producenta oprogramowania
System operacyjny: Zainstalowany system operacyjny Windows 10 lub
równoważny, klucz licencyjny Windows 10 lub systemu równoważnego musi
być zapisany trwale w BIOS i umożliwiać instalację systemu operacyjnego
na podstawie dołączonego nośnika bezpośrednio z wbudowanego napędu lub
zdalnie bez potrzeby ręcznego wpisywania klucza licencyjnego. Za
rozwiązanie równoważne uznaje się takie, które posiada wbudowane
mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji (bez jakichkolwiek
emulatorów, implementacji lub programów towarzyszących), zapewniające:
polską wersję językową, możliwość instalacji i poprawnego działania
oprogramowania dostępnego w ramach posiadanych przez Zamawiającego
licencji Microsoft Office 2010, Microsoft Office 2013,możliwość
instalacji i poprawnego działania aplikacji wykorzystywanych przez
Zamawiającego, oraz poprawnej obsługi powszechnie używanych urządzeń
peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser), dostępność aktualizacji i
poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych
opłat licencyjnych z możliwością wyboru instalowanych poprawek,
zapewnienie wsparcia dla większości powszechnie używanych urządzeń
(drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, urządzeń Plug &
Play, WiFi, wyposażenie systemu w zintegrowaną zaporę sieciową wraz z
konsolą do zarządzania ustawieniami i regułami IP v4 i v6, wyposażenie
systemu w graficzny interfejs użytkownika w języku polskim, zapewnienie
pełnej kompatybilności z oferowanym sprzętem, zintegrowanie z systemem
modułu pomocy dla użytkownika w języku polskim, integrowanie z systemem
modułu wyszukiwania informacji, możliwość wykonania kopii bezpieczeństwa
(całego dysku, wybranych folderów, kopii przyrostowych) wraz z
możliwością automatycznego odzyskania wersji wcześniejszej, zintegrowane
z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie;
aktualizacja dostępna u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń
czasowych, licencja na system operacyjny musi być nieograniczona w
czasie, pozwalać na wielokrotne instalowanie systemu na oferowanym
sprzęcie bez konieczności kontaktowania się przez Zamawiającego z
producentem systemu lub sprzętu, oprogramowanie powinno posiadać
certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny, zamawiający nie
dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych narzędzi
emulujących działanie systemów.
Wsparcie techniczne producenta Możliwość telefonicznego sprawdzenia
konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu
numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień co najmniej przez okres
gwarancji. Wykonawca podaje link do strony internetowej na żądanie
Zamawiającego lub przekazuje bezpłatnie sterowniki, uaktualnienia w inny
sposób przez okres gwarancji i rękojmi.
Pakiet oprogramowania biurowego Sposób licencjonowania proponowanego
rozwiązania powinien uwzględniać możliwość przenoszenia pojedynczej
licencji pakietu biurowego pomiędzy jednostkami sprzętowymi bez utraty
ważności licencji. Zamawiający wymaga aby dostarczone oprogramowanie
było fabrycznie nowy, wcześniej nieużywane oraz nieaktywowane nigdy
wcześniej na innym urządzeniu. Równoważne oprogramowanie dla pakietu
biurowego musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane
mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
1. Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit,
2. Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika:
a. Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika z możliwością
przełączania wersji językowej interfejsu na inne języki, w tym język
angielski.
b. Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom
nieposiadającym umiejętności technicznych.
3. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów
elektronicznych w ustalonym standardzie,
4. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne
umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i
aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy).
5. Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim
Typ licencji: grupowa obejmująca 15 komputerów, bezterminowa
Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać minimum:
- edytor tekstów,
- arkusz kalkulacyjny,
- narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
- narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną,
kalendarzem, kontaktami i zadaniami),
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego,
Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich możliwych kosztów,
wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, w szczególności
związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania
nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie),
serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla
administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania.
Gwarancja Gwarancja minimum – 24 miesiące
Uwaga:
Zakupiony w ramach projektu sprzęt zostanie przekazany nieodpłatnie do
szkół na cele oświatowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30214000-2, 48000000-8, 30230000-0, 30213100-6, 30231300-0, 30211000-1, 30237200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zobowiązanie do wymiany sprzętu na nowy | 20,00 |
Okres gwarancji jakości dla sprzętu | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadanie
1 - Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Polska
Cyfrowa 2014-2020, Oś priorytetowa I. Powszechny dostęp do szybkiego
internetu, Działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w
możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich
przepustowościach”
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie
2
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Kompleksowa
rewitalizacja na terenie ROF” o wymaganiach jak niżej:
Sprzęt wraz z oprogramowaniem j.m ilość
1 Laptop wraz z myszką bezprzewodową na USB, torba dwukomorowa i
słuchawkami nausznymi-
Typ:
Komputer przenośny typu notebook z ekranem o przekątnej 15,6" o
maksymalnej rozdzielczości 1920x1080 z podświetleniem LED z powłoką
przeciwodblaskową. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz
producenta.
Zastosowanie:
Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji
biurowych, dostępu do sieci Internet, poczty elektronicznej, aplikacji
edukacyjnych i aplikacji obliczeniowych.
Procesor:
Procesor zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych. Zaoferowany
procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 3100
punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować sie na stronie
https://www.cpubenchmark.net/laptop.html )
Pamięć operacyjna:
RAM 8GB DDR4 o częstotliwości taktowania 2133 MHz, możliwość rozbudowy
do min 16GB
Parametry pamięci masowej:
Dysk wewnętrzny SSD o minimalnej pojemności 256 GB
Karta graficzna:
Grafika z pamięcią współdzieloną z systemem operacyjnym, karta powinna
osiągać w testach: PassMark - G3D Mark wynik min. 820 punktów.
https://www.videocardbenchmark.net/common_gpus.html
Napęd wbudowany:
DVD+/-RW DualLayer
Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami:
Oferowany model laptopa musi posiadać certyfikat producenta
oprogramowania, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu z
systemem operacyjnym preinstalowanego producenta oprogramowania
Wsparcie techniczne producenta:
Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera
oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u
producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i
uaktualnień co najmniej przez okres gwarancji. Wykonawca podaje link do
strony internetowej na żądanie Zamawiającego lub przekazuje bezpłatnie
sterowniki, uaktualnienia w inny sposób przez okres gwarancji i rękojmi .
Szt. 5
2 System operacyjny:
Zainstalowany system operacyjny Windows 10 Professional lub równoważny,
klucz licencyjny Windows 10 Professional lub systemu równoważnego musi
być zapisany trwale w BIOS i umożliwiać instalację systemu operacyjnego
na podstawie dołączonego nośnika bezpośrednio z wbudowanego napędu lub
zdalnie bez potrzeby ręcznego wpisywania klucza licencyjnego. Za
rozwiązanie równoważne uznaje się takie, które posiada wbudowane
mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji (bez jakichkolwiek
emulatorów, implementacji lub programów towarzyszących), zapewniające:
polską wersję językową, możliwość instalacji i poprawnego działania
oprogramowania dostępnego w ramach posiadanych przez Zamawiającego
licencji Microsoft Office 2010, Microsoft Office 2013, Microsoft Office
2016 oraz możliwość pełnej integracji z systemem domenowym MS Windows
(na poziomie funkcjonalnym domeny Windows Server 2012 R2), możliwość
instalacji i poprawnego działania aplikacji wykorzystywanych przez
Zamawiającego, oraz poprawnej obsługi powszechnie używanych urządzeń
peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser), dostępność aktualizacji i
poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych
opłat licencyjnych z możliwością wyboru instalowanych poprawek,
możliwość zdalnej, automatycznej instalacji, konfiguracji,
administrowania oraz aktualizowania systemu, możliwość automatycznego
zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do
automatycznego upowszechniania systemu operacyjnego inicjowanego i
wykonywanego w całości przez sieć komputerową, możliwość wdrożenia
nowego obrazu przez zdalną instalację, graficzne środowisko instalacji i
konfiguracji, możliwość udostępniania i przejmowania pulpitu zdalnego,
możliwość udostępniania plików i drukarek, możliwość blokowania lub
dopuszczenia dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk
sprzętowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu),
zapewnienie wsparcia dla większości powszechnie używanych urządzeń
(drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, urządzeń Plug &
Play, WiFi, wyposażenie systemu w zintegrowaną zaporę sieciową wraz z
konsolą do zarządzania ustawieniami i regułami IP v4 i v6, wyposażenie
systemu w graficzny interfejs użytkownika w języku polskim, zapewnienie
pełnej kompatybilności z oferowanym sprzętem, zintegrowanie z systemem
modułu pomocy dla użytkownika w języku polskim, integrowanie z systemem
modułu wyszukiwania informacji, możliwość wykonania kopii bezpieczeństwa
(całego dysku, wybranych folderów, kopii przyrostowych) wraz z
możliwością automatycznego odzyskania wersji wcześniejszej,
zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile
użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont
użytkowników, zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające
złośliwe oprogramowanie; aktualizacja dostępna u producenta
nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych, licencja na system operacyjny
musi być nieograniczona w czasie, pozwalać na wielokrotne instalowanie
systemu na oferowanym sprzęcie bez konieczności kontaktowania się przez
Zamawiającego z producentem systemu lub sprzętu, oprogramowanie powinno
posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny,
zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych
narzędzi emulujących działanie systemów. szt 5
3 Pakiet oprogramowania biurowego
Sposób licencjonowania proponowanego rozwiązania powinien uwzględniać
możliwość przenoszenia pojedynczej licencji pakietu biurowego pomiędzy
jednostkami sprzętowymi bez utraty ważności licencji. Zamawiający wymaga
aby dostarczone oprogramowanie było fabrycznie nowy, wcześniej
nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Równoważne oprogramowanie dla pakietu biurowego musi spełniać
następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia
dodatkowych aplikacji:
1.Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit,
2.Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika:
a. Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika z możliwością
przełączania wersji językowej interfejsu na inne języki, w tym język
angielski.
b. Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom
nieposiadającym umiejętności technicznych.
3. Oprogramowanie musi
umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym
standardzie,
4. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia
programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę
danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język
skryptowy).
5. Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim
Specyfikacja:
Typ licencji: standard, bezterminowa
Liczba użytkowników: 1 użytkownik
Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać minimum:
- edytor tekstów,
- arkusz kalkulacyjny,
- narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
- narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną,
kalendarzem, kontaktami i zadaniami),
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego,
Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich możliwych kosztów,
wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, w szczególności
związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania
nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie),
serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla
administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania. Szt. 6
4 Monitor interaktywny z wbudowanym komputerem - przekątna obrazu
65cal, rozdzielczość 4K, posiada wbudowane Wi-Fi, głosniki 2x15W,
odtwarzacz multimediów, monitor posiada powłokę non-glare, 4 porty USB
2.0, Pamięć Systemu minimum 4 GB, Pamięć Dysk twardy ~500 GB, 4 GB RAM
RJ-45 Sieć Ethernet 10/100/1000 Mb/s – tylko PC Łączność Bezprzewodowa
802.11 a/b/g/n dwupasmowy 2,4 GHz – 5 GHz ze wsparciem dla MIMOBluetooth
Bluetooth 4.0 LAN Wsparcie dla LAN 10/100/1000 Mbps WLAN Szt. 1
5 Dwupasmowy bezprzewodowy router gigabitowy
• Standard sieci: IEEE 802.11a, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE
802.11n, IEEE 802.11ac, IPv4, IPv6
• Zasięg: Very large homes
• Transfer danych:
802.11n : do 450 Mbps
802.11ac: do 1734 Mbps
802.11n TurboQAM : up to 600 Mbps
• Antena: Zewnętrzna antena x 4
• Transmit/Receive: MIMO technology, 2.4 GHz 3 x 3, 5 GHz 4 x 4
• Pamięć: 128 MB Flash, 256 MB RAM
• Kształtowanie wiązki: oparte na normach i uniwersalne
Wysoka przepływność - 256-QAM
Szerokość pasma - 20/40/80 MHz
• Częstotliwość operacyjna: 2.4 GHz / 5 GHz
• Szyfrowanie: 64-bit WEP, 128-bit WEP, WPA2-PSK, WPA-PSK,
WPA-Enterprise , WPA2-Enterprise , obsługa WPS
• Firewall i kontrola dostępu: Firewall: Wykrywanie włamań SPI, ochrona
DoS, Kontrola dostępu: Kontrola rodzicielska, Filtr usług sieciowych,
filtr URL, filtr portu
• Porty: 4 x RJ45 dla 10/100/1000/Gigabitów BaseT dla LAN, 1 x RJ45 dla
10/100/1000/Gigabitów BaseT dla WAN, USB 2.0 x 1, USB 3.0 x 1
• Tryb operacyjny: Bezprzewodowy router, Access point, Media bridge mode
Szt. 1
6 Oprogramowanie antywirusowe - ochrona minimum 6 stanowsik, ochrona
stacji roboczych i urządzeń mobilnych w ramach jendej subskrypcji,
zawsze dostępna pomoc techniczna i aktualizacje oprogramowania, ochrona
tożsamości użytkownika i transakcji online, ochrona przed wirusami,
programami typu "spyware", exploit, destrukcyjnym oprogramowanie, praca w
tle, małe obciążenie sprzętowe, ochrona sieci, inteligentna zapora,
programowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny
kod aktywacyjny, szt 1
7 Urządzenie wielofunkcyjne kolor (drukarka, skaner, kopiarka) -
rozdzielczość druku 2400x600 dpi, automatyczny druk dwustronny,
interfejs: USB, wi-fi, pojemnośc podajnika 250 arkuszy, szybkość druku w
kolorze 31 str/min szt 1
8 Komputer stacjonarny z klawiaturą, myszką bezprzewodową na USB i
słuchawkami nauszynymi - MONITOR: przekątna ekranu 23", powłoka matrycy:
matowa, janośc 250cd/m2, rodzaj matrycy LED, IPS, rozdzielczość ekranu
1920x1080 (FullHD), KOMPUTER: Procesor:
Procesor zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych. Zaoferowany
procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 7700
punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować sie na stronie
https://www.cpubenchmark.net/laptop.html )
Pamięć operacyjna:
RAM 8GB DDR4 o częstotliwości taktowania 2400 MHz, możliwość rozbudowy
do min 32GB
Parametry pamięci masowej:
Dysk wewnętrzny SSD o minimalnej pojemności 256 GB
Karta graficzna:
Grafika z pamięcią współdzieloną z systemem operacyjnym, karta powinna
osiągać w testach: PassMark - G3D Mark wynik min. 740 punktów.
https://www.videocardbenchmark.net/common_gpus.html
Napęd wbudowany:
DVD+/-RW DualLayer
Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami:
Oferowany model laptopa musi posiadać certyfikat producenta
oprogramowania, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu z
systemem operacyjnym preinstalowanego producenta oprogramowania
Wsparcie techniczne producenta:
Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera
oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u
producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i
uaktualnień co najmniej przez okres gwarancji. Wykonawca podaje link do
strony internetowej na żądanie Zamawiającego lub przekazuje bezpłatnie
sterowniki, uaktualnienia w inny sposób przez okres gwarancji i rękojmi .
UPS: Parametry minimalne:
Moc: 1000VA (800W),
Rodzaj UPS: Line-Interactive,
Rodzaj obudowy: Tower
Kształt Fali: sinusoida
Wbudowany wyświetlacz LCD
Porty komunikacyjne: USB
oprogramowanie do zarządzania UPS - UPSmart w języku polskim szt 1
9 System operacyjny:
Zainstalowany system operacyjny Windows 10 Professional lub równoważny,
klucz licencyjny Windows 10 Professional lub systemu równoważnego musi
być zapisany trwale w BIOS i umożliwiać instalację systemu operacyjnego
na podstawie dołączonego nośnika bezpośrednio z wbudowanego napędu lub
zdalnie bez potrzeby ręcznego wpisywania klucza licencyjnego. Za
rozwiązanie równoważne uznaje się takie, które posiada wbudowane
mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji (bez jakichkolwiek
emulatorów, implementacji lub programów towarzyszących), zapewniające:
polską wersję językową, możliwość instalacji i poprawnego działania
oprogramowania dostępnego w ramach posiadanych przez Zamawiającego
licencji Microsoft Office 2010, Microsoft Office 2013, Microsoft Office
2016 oraz możliwość pełnej integracji z systemem domenowym MS Windows
(na poziomie funkcjonalnym domeny Windows Server 2012 R2), możliwość
instalacji i poprawnego działania aplikacji wykorzystywanych przez
Zamawiającego, oraz poprawnej obsługi powszechnie używanych urządzeń
peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser), dostępność aktualizacji i
poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych
opłat licencyjnych z możliwością wyboru instalowanych poprawek,
możliwość zdalnej, automatycznej instalacji, konfiguracji,
administrowania oraz aktualizowania systemu, możliwość automatycznego
zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do
automatycznego upowszechniania systemu operacyjnego inicjowanego i
wykonywanego w całości przez sieć komputerową, możliwość wdrożenia
nowego obrazu przez zdalną instalację, graficzne środowisko instalacji i
konfiguracji, możliwość udostępniania i przejmowania pulpitu zdalnego,
możliwość udostępniania plików i drukarek, możliwość blokowania lub
dopuszczenia dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk
sprzętowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu),
zapewnienie wsparcia dla większości powszechnie używanych urządzeń
(drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, urządzeń Plug &
Play, WiFi, wyposażenie systemu w zintegrowaną zaporę sieciową wraz z
konsolą do zarządzania ustawieniami i regułami IP v4 i v6, wyposażenie
systemu w graficzny interfejs użytkownika w języku polskim, zapewnienie
pełnej kompatybilności z oferowanym sprzętem, zintegrowanie z systemem
modułu pomocy dla użytkownika w języku polskim, integrowanie z systemem
modułu wyszukiwania informacji, możliwość wykonania kopii bezpieczeństwa
(całego dysku, wybranych folderów, kopii przyrostowych) wraz z
możliwością automatycznego odzyskania wersji wcześniejszej,
zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile
użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont
użytkowników, zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające
złośliwe oprogramowanie; aktualizacja dostępna u producenta
nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych, licencja na system operacyjny
musi być nieograniczona w czasie, pozwalać na wielokrotne instalowanie
systemu na oferowanym sprzęcie bez konieczności kontaktowania się przez
Zamawiającego z producentem systemu lub sprzętu, oprogramowanie powinno
posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny,
zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych
narzędzi emulujących działanie systemów szt 1
Gwarancja na sprzęt w ramach zdania Gwarancja minimum – 24 miesiące kpl 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30214000-2, 48000000-8, 30230000-0, 30237200-1, 30213100-6, 30231300-0, 30211000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zobowiązanie do wymiany sprzętu na nowy | 20,00 |
Okres gwarancji jakości dla sprzętu | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadanie 2- Zamówienie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020