Ogłoszenie nr 510232063-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.
Gmina Lubenia: Odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Siedliskach Gmina Lubenia w 2021 r

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605955-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubenia, Krajowy numer identyfikacyjny 69058212800000, ul. Lubenia  131, 36-042  Lubenia, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 8503914, 8755096, e-mail b.baran@lubenia.pl, faks 178 755 099.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia, www.bip.lubenia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Siedliskach Gmina Lubenia w 2021 r
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
271/16/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 wyłącznie metodą R3 , oraz skratek o kodzie 19 08 01 wyłącznie metodą D 5 lub skratek o kodzie 19 08 01 przez Wykonawę na podstawie posiadanej decyzji na zbieranie i dalsze późniejsze przekazanie do odzysku metodą D5 pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków położonej w m. Siedliska, gmina Lubenia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi zagospodarowanie osadów ściekowych, bez zastosowania rolniczego. Zamawiający zapewnia załadunek do swoich kontenerów. 2 Przewidywana, szacunkowa ilość osadów będąca przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi 760 Mg rocznie. Ilość skratek przeznaczonych do wywozu i zagospodarowania 7,5 Mg. (ilość ta jest uzależniona od pory roku i przebiegu procesów technologicznych na oczyszczalniach). Uwaga! Szacunkowa ilość osadu przeznaczonego do wywozu i zagospodarowania jest ustalona na podstawie ilości wywiezionego osadu w ostatnich 12-stu miesiącach. Ilość ta ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert. W żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do wytworzenia i przekazania wyżej podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie odebrania przewidywanej ilości osadu. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie odebraną i zagospodarowaną ilość komunalnych osadów ściekowych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: Zakres zamówienia objętego prawem opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w ramach umowy podstawowej poprzez zawarcie stosownego/ych aneksu/ów do umowy podstawowej na warunkach i zasadach określonych w §1 umowy (wzoru umowy) o dodatkowy zakres określony jako do 30 % zakresu finansowego umowy oraz za dodatkowym wynagrodzeniem. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tożsamy jak w zamówieniu podstawowym. 3 Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w terminie przewidzianym dla wykonania zamówienia podstawowego każdorazowo w przypadku, gdy zajdzie stosowna potrzeba.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90513600-2

Dodatkowe kody CPV: 90513700-3, 90513800-4, 90513900-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 349700.00
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: Lider: NEWKOM EKO Sp. z o.o. Leżachów 147 37-530 Sieniawa Partner: PHU „ZIELIŃSKI” Zbigniew Zieliński Klasztorna 27A 26-035 Raków
Email wykonawcy: marcin@newkom.pl
Adres pocztowy: Konsorcjum: Lider: NEWKOM EKO Sp. z o.o. Leżachów 147 37-530 Sieniawa Partner: PHU „ZIELIŃSKI” Zbigniew Zieliński Klasztorna 27A 26-035 Raków
Kod pocztowy: 37-530
Miejscowość: Leżachów, Raków
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 297000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 297000.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.